Followers

Thursday, March 12, 2009

Alahaaiiii....


Boss banjer lunch..
Makan mcD..
ermm agak2 kowang la kan, cane gaya nya ako nak kurus klu makan mende2 mcm ni kan?! Alahaaiiiii....

Nota Jemari: burlpp..

10 comments:

angahz said...

ngeeeeeeeeeee..sesekali takpe ret..kalo berkali kali ahahahahahah

DIVAHANTU said...

senang je kalau nak kurus. ayamnya bagi kat diva, AKO makan ubi kentang dah le....

AKO said...

angah,
tu la pasal angah... ni dah makan 2 hari berturut2 nih... ngeri

diva,
mana de ayam arr.. iskkk... burger ada la :p pstt spek tu kena tambah power lagi kot :p

an.wardrobe said...

wah mekdi.. bos kak retna sgt baik okeh ;) lain kali suh beli extra utk an skali. keke

AKO said...

hahahaha banjer bila ada sesuatu yg hepi jer :p

CT Delima said...

ehamm!! x der boikot2 lagi ker..???

senang jer nak kurus tu..duk dalam bilik x yah kuar2 dalam seminggu..tgk bole kurus ker x..ahahahahaha..kijam x.. :)

angahz said...

ahahahah kalo berkali tu kang diet ar balik berkala :p

F.a.i.z.z.a.h said...

ala kak..makan je. saya slalu gak makan benda2 mcm tu. menten je badan, tak naik2 pun... tensi2.

so, tak yah tahan2 napsu makan tu.

AKO said...

angah,
berkala2 tu yg x larat tuh...

faizzah,
alahaiii awak tu spesis kecut dikk oii.. makan banyak mana pun x naik badan tuh .. jeelsss nyaaaa :p

AKO said...

kak ct,
kijammmmmmm!!!!
takkan seharian nk dok lam bilik.. iskk iskkk....