Hadiah dari BANGKOK



Tengkiu kat mommy yaya nih sebab ingat gak dia nak bg sesuatu kat ako.
Sabun ni sangat2 la wangi... Seluruh tempat ako berbau wangi..
Sabun massage kata nyer..
Erkk.. ada sesape nak tolong massagekan tak??

Lalalalalalaa....

Nota Jemari: mau coti-coti lagi kah?

4 comments:

  1. berapa besar size sabun ni ek.. mcm besar jer letak atas meja tu.. lain kali amik gambar letak pen sebelah. hehe

    tapi sabun ni mmg mujarab utk ko yg berbau tu.. lariikkkkk!!

    ReplyDelete
  2. hoitttt ni ada yg nak kena sontot ngan ako nih!!!!
    tak besar la.. saiz sabun biasa la.. ako amek gmbr dekat tu yg nmpk besar

    ReplyDelete
  3. singapore jom jom jommm.. :D

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: anakomak6@gmail.com