, ,

Lunch @ Setapak Indah

Assalamualaikum tuan umah!!!!
tuan umah oo tuan umah...
kami datang lagi nih....




Bertemu lagi...
Mereka kembali lagi ke Setapak Indah...
Nama saja berada di 'setapak', tapi klu mereka datang, harus bertapak2 bunyi nya tuh!!


Kenyang sudah....
Kasi lepak2 sebelum pulang...
Tapi klu pekena kopi panas sedap jugak nih...

"kak ct, kopi panas 1!!"
"OK, siap!"


Kopok tu cicah ngan teh o panas pun sedap gak, LIN...
Adussss ni yg nak wat ayor teh o plak lepas nih...
Slurpp.....


Bila mereka keboringan....
Menung apa tu Linda oii....
Lin, ko tgh tgk 'burung' ker? Bukan burung dah ada dalam umah kan kan kan... Shai plak tgh menanti 'bibik' yg membawa diri... :p



Blogger tegar... mana2 pun sempat lagi nak on9.



Agak2 kowang la, apa yg pasangan-pasangan ini dok berbincang ye?? ermm...


"Check betul2 air tu yah....!"
"Ye la ye la, aku tgh tuang air la nih..."

Sabar Lin, En Sabar mmg SABAR orang nya.. hehehee...
Jom layan gambar lagi kat sini.

Nota Jemari: tengkiu kak CT & CM
Share:

4 comments:

  1. Memang seronok kan..macam dh rase dekat je rumah kita kan....terima kasih Ret dgn buah tangan semua utk ank2 lin tu....suke derang...

    ReplyDelete
  2. sama2 lin...
    ekceli tak tahu nak bagi apa...
    yg 'stewrdess' tu ada 2 ekceli tapi 1 dah bg kat org plak ehheh... klu x bole naz n yana dapat sorg satu ;-)

    ReplyDelete
  3. syioknyeee ade jee ektibiti eh ;)

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.