Followers

Sunday, March 1, 2009

Lunch @ Setapak Indah

Assalamualaikum tuan umah!!!!
tuan umah oo tuan umah...
kami datang lagi nih....




Bertemu lagi...
Mereka kembali lagi ke Setapak Indah...
Nama saja berada di 'setapak', tapi klu mereka datang, harus bertapak2 bunyi nya tuh!!


Kenyang sudah....
Kasi lepak2 sebelum pulang...
Tapi klu pekena kopi panas sedap jugak nih...

"kak ct, kopi panas 1!!"
"OK, siap!"


Kopok tu cicah ngan teh o panas pun sedap gak, LIN...
Adussss ni yg nak wat ayor teh o plak lepas nih...
Slurpp.....


Bila mereka keboringan....
Menung apa tu Linda oii....
Lin, ko tgh tgk 'burung' ker? Bukan burung dah ada dalam umah kan kan kan... Shai plak tgh menanti 'bibik' yg membawa diri... :p



Blogger tegar... mana2 pun sempat lagi nak on9.



Agak2 kowang la, apa yg pasangan-pasangan ini dok berbincang ye?? ermm...


"Check betul2 air tu yah....!"
"Ye la ye la, aku tgh tuang air la nih..."

Sabar Lin, En Sabar mmg SABAR orang nya.. hehehee...
Jom layan gambar lagi kat sini.

Nota Jemari: tengkiu kak CT & CM

4 comments:

SiS-lin said...

Memang seronok kan..macam dh rase dekat je rumah kita kan....terima kasih Ret dgn buah tangan semua utk ank2 lin tu....suke derang...

AKO said...

sama2 lin...
ekceli tak tahu nak bagi apa...
yg 'stewrdess' tu ada 2 ekceli tapi 1 dah bg kat org plak ehheh... klu x bole naz n yana dapat sorg satu ;-)

Masy said...

syioknyeee ade jee ektibiti eh ;)

AKO said...

masy,
bkn slalu pun... :-)