Mood merundum

Jangan kaco!
Mood tgh jatuh merundum..
Ni sumer gara2 'dia' yg tetiba je meng'hilang'..
huwaaaaaa..........

mencikkk!!
pasni ako keseorangan tiada teman..
nasib nasib...

perhatian, setelah kehilangan 'dia', wat sementara waktu ako akan menyepi seketika..
uhukk uhukk... huwaaaaaaaaaaaaaaaa

Nota Jemari: jangan banyak tanya!!!
Share:

11 comments:

  1. Kehilangan si "dia"!....
    opss si "dia" tu pun cuti sampai 1hb...sapa ek si "dia" tu?
    ermmmm

    ReplyDelete
  2. Herm...kenapa nie moody2 di pagi hari.... x baik utk kesihatan..hehehhe

    ReplyDelete
  3. lin,
    si 'dia' x de kena mengena ngan sesape... harap maklum..

    shiemz,
    ye ker? hhuuhu nak buek camno mood tu dtg tanpa dijemput...

    ReplyDelete
  4. lorrrr..nape sidia tu hilang lak..anto gi workshop ker? hehehe

    ReplyDelete
  5. takde duit nk htr g 'workshop' .. huwaaaaa.. igt nak cr yg 'baru' laa.. tapi ketandusan RM RM.. :(

    ReplyDelete
  6. salam,

    mmg dah xleh guna ke akk...takpe la soh aje si dia belikan 'si dia' yg baru.mst beshhh..sekali dapat dua2 'dia'

    ReplyDelete
  7. Si dia hilang?....Aik, si dia pun datang bulan jugak keee?..kalau nak pil sengugut, aku boleh mintak kan dgn kak asmah misi belakang rumah aku ni, (psstt!!, nurse tu kan sedara Linda "kasawari"....)

    ReplyDelete
  8. sishoney,
    yup mmg dah x leh nak pakai guna dah... sedih nih.. hhu..

    mat,
    erkkk bukan arr... iskk ko ni ke situ plak... :((

    ReplyDelete
  9. ohh si putih ker ret.. ermm rosak ker apa? aduhai.. byk2 bersabar okey..

    ReplyDelete
  10. kak retna tade teman meh dtg umah main ngan nini :P

    ReplyDelete
  11. kasawari,
    bukan si putih laa.. ni bende lain...

    kika,
    main ngan nini?? wah besh nih... nak nakk :p

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.