Followers

Tuesday, March 31, 2009

Mood merundum

Jangan kaco!
Mood tgh jatuh merundum..
Ni sumer gara2 'dia' yg tetiba je meng'hilang'..
huwaaaaaa..........

mencikkk!!
pasni ako keseorangan tiada teman..
nasib nasib...

perhatian, setelah kehilangan 'dia', wat sementara waktu ako akan menyepi seketika..
uhukk uhukk... huwaaaaaaaaaaaaaaaa

Nota Jemari: jangan banyak tanya!!!

11 comments:

SiS-lin said...

Kehilangan si "dia"!....
opss si "dia" tu pun cuti sampai 1hb...sapa ek si "dia" tu?
ermmmm

shiemz said...

Herm...kenapa nie moody2 di pagi hari.... x baik utk kesihatan..hehehhe

AKO said...

lin,
si 'dia' x de kena mengena ngan sesape... harap maklum..

shiemz,
ye ker? hhuuhu nak buek camno mood tu dtg tanpa dijemput...

CT Delima said...

lorrrr..nape sidia tu hilang lak..anto gi workshop ker? hehehe

AKO said...

takde duit nk htr g 'workshop' .. huwaaaaa.. igt nak cr yg 'baru' laa.. tapi ketandusan RM RM.. :(

sishoney said...

salam,

mmg dah xleh guna ke akk...takpe la soh aje si dia belikan 'si dia' yg baru.mst beshhh..sekali dapat dua2 'dia'

Mat Gebu said...

Si dia hilang?....Aik, si dia pun datang bulan jugak keee?..kalau nak pil sengugut, aku boleh mintak kan dgn kak asmah misi belakang rumah aku ni, (psstt!!, nurse tu kan sedara Linda "kasawari"....)

AKO said...

sishoney,
yup mmg dah x leh nak pakai guna dah... sedih nih.. hhu..

mat,
erkkk bukan arr... iskk ko ni ke situ plak... :((

Kasawari said...

ohh si putih ker ret.. ermm rosak ker apa? aduhai.. byk2 bersabar okey..

Cik kika said...

kak retna tade teman meh dtg umah main ngan nini :P

AKO said...

kasawari,
bukan si putih laa.. ni bende lain...

kika,
main ngan nini?? wah besh nih... nak nakk :p