Tuesday, March 24, 2009

Meleleh lagi...

Kan ako selsema...
So ako layan la satu ketul pil...
at pes mmg ok lagi la...
Dah masuk lunch time, mula la kepala ni cam biol sket..
Cam terawang2 gitu...
Ngantokkk.... n x leh dah nak pikir pape...
Dapat bantal terus ako lelap ..

Syiok siot dapat tido...
Dah lalok pun iye gak masa tu..
Mmg tangkap lentok arr ako terbaring tghari tadi..
Seb baek x berdengkur...*eh ako konpom ar takde bunyi2an*
phewww!!!

Kuat sungguh kesan ubat yg seketul itu..
Tadi mcm dah ok.. Skg ni, waktu ini, air kuar lagi...
meleleh je... adehhh x tahan sungguh....

aacccooommmm.... ha kan dah cakap...
huwaaaaaaaaaaaaa

Nota Jemari: jgn la berlanjutan...

5 comments:

  1. ni jenis yang degil nya ret..ko tampal ker timbus ker dia tetap nak meleleh gak hahahaha

    ReplyDelete
  2. eee ingus melelh,air liur meleh...semua nye berair..adehhh sian,telan 1bijik je,mana nk cepat,1hr 3x mkn pil tu...alahaiii

    ReplyDelete
  3. kak CT,
    hehehe tapi nari kat opis dah x leleh.. yeehaa... tapi idung melecet arr x suker... :(

    lin,
    pstt 1 ketul tu pun ghase cam lalok sgt2.. hehhe x sanggup nak makan 2 3 ketul lagi.. kang ako terus lalok smp x hengat2 kang.. :p

    ReplyDelete
  4. dah baik ke lom selema tuh? gi belik piriton, ubat selesema, tapi mintak yang 2mg punye. tak ngantuk.

    tapi kalo ngantuk gak, tu bukan masalah ubat tuh..hahaha

    chemot

    ReplyDelete
  5. chemot,
    ako dah baik dah selsema.. yeehaaaa!! boleh enjoy!!

    ReplyDelete

KOMEN? Sila Sila... Kalau nak ngutuk, AKO halau. Kalau komen yang membina, AKO terima.