Followers

Tuesday, March 24, 2009

Meleleh lagi...

Kan ako selsema...
So ako layan la satu ketul pil...
at pes mmg ok lagi la...
Dah masuk lunch time, mula la kepala ni cam biol sket..
Cam terawang2 gitu...
Ngantokkk.... n x leh dah nak pikir pape...
Dapat bantal terus ako lelap ..

Syiok siot dapat tido...
Dah lalok pun iye gak masa tu..
Mmg tangkap lentok arr ako terbaring tghari tadi..
Seb baek x berdengkur...*eh ako konpom ar takde bunyi2an*
phewww!!!

Kuat sungguh kesan ubat yg seketul itu..
Tadi mcm dah ok.. Skg ni, waktu ini, air kuar lagi...
meleleh je... adehhh x tahan sungguh....

aacccooommmm.... ha kan dah cakap...
huwaaaaaaaaaaaaa

Nota Jemari: jgn la berlanjutan...

5 comments:

CT Delima said...

ni jenis yang degil nya ret..ko tampal ker timbus ker dia tetap nak meleleh gak hahahaha

SiS-lin said...

eee ingus melelh,air liur meleh...semua nye berair..adehhh sian,telan 1bijik je,mana nk cepat,1hr 3x mkn pil tu...alahaiii

AKO said...

kak CT,
hehehe tapi nari kat opis dah x leleh.. yeehaa... tapi idung melecet arr x suker... :(

lin,
pstt 1 ketul tu pun ghase cam lalok sgt2.. hehhe x sanggup nak makan 2 3 ketul lagi.. kang ako terus lalok smp x hengat2 kang.. :p

Anonymous said...

dah baik ke lom selema tuh? gi belik piriton, ubat selesema, tapi mintak yang 2mg punye. tak ngantuk.

tapi kalo ngantuk gak, tu bukan masalah ubat tuh..hahaha

chemot

AKO said...

chemot,
ako dah baik dah selsema.. yeehaaaa!! boleh enjoy!!