,

Persiapan?

Soploh ari lagi....
tapi takde wat persiapan pape lagi..
Adusss pening kepala nih..

Soploh ari lagi...
Masing2 cam x amek pedulik je nih..
Cane le gaya nya tuh??

Soploh ari lagi..
Oittt kakak, adik2 ako.. makcik pakcik..
Apa bikin? Takde persiapan pun lagi nih??

Ngeri adehh......

Nota Jemari: hope sumer nyer berjalan lancar
Share:

11 comments:

  1. x per k.ct ada..roger2 jer ok.jgn dok sonyap2 dah ler hahahaha

    ReplyDelete
  2. apo yg soploh hari tu ret. nak tawin ke..?

    ReplyDelete
  3. Uikk...mcm cerita "panas" jee nihh retna....ada kejutan ke...

    ReplyDelete
  4. mana de la mat.. saja je kasi gempak tuh ;)

    ReplyDelete
  5. loya? pening?? tu ko ke ako ek? :p

    ReplyDelete
  6. dah nak tunang ke...? pergh best la die... :D

    ReplyDelete
  7. Dah nak bertunang ke? Tak jemput pun..

    ReplyDelete
  8. sape sape sape???? :p
    tunang x yah jemput2.. kawen br kasi jemput satu msia & spore wakkakaka =)

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.