Selesai satu peringkat

Alhamdulilah majlis berjalan dengan lancar..
Walaupun agak kelewatan sket tapi sumer nyer selamat.
Ekceli malas mau citer panjang2, gambar pun ako x snap banyak sangat. Mood mcm 'hilang' kejap. Hilang ke mana ntah... huhu.. Cukup la 2 keping ni je sebagai tatapan kowang.

*wink*

Perbincangan oleh wakil pihak lelaki dan pompuan.
Jangan tanya ako butir perbincangan itu. Konpom mmg ako x tau pape pun. Muahhahaha... Abesh dah ako kata tadi ako 'hilang arah' kejap. So, harap maklum la ye!!

Selamat cincin disarung di jari.
Tapi tu bukan jari ako!!

Ini baru jari ako!
Kosong??
Lerr mmg arr kosong...
hape, kowang igt jari ako kena isi pape ker??

Ako x cakap ako nak tunang..
Ako x cakap ako nak kawen..
Ako x cakap majlis tunang ni majlis tunang ako..
bluwekk... kowang2 yg wat spekulasi sendiri2 kan...

Muahahahaha.....
pssttt.... jari ako masih setia menanti 'sesuatu'
pssttt .. jari ako masih 'suci' dari sesuatu...

Bila nak ada 'sesuatu'??
Ooooo itu kowang kena sabar menanti lagi la ek...
lalalalalala...

Nota Jemari: alhamdulilah dah selamat.
Share:

12 comments:

  1. hmm...
    sesuatu....
    abg speaky jugak kah??
    gahahaha XD

    ReplyDelete
  2. Chubby
    iskk bag sepaky hanya tuk awakjer :p

    Tinie
    ehehehhe tau xpe :p

    ReplyDelete
  3. angah ingat ret yg bertunang :p

    ReplyDelete
  4. tak peduli... nak kata ako jugak nak tawin...

    ReplyDelete
  5. Angah
    hahahahaa takde makne nyer.. :p

    belalang
    hoyeeeee nak nak nak!!!!
    :p

    ReplyDelete
  6. Tak kesah lah kan sapa nak kawin...janji depa bahagia sudah laa...kenapa kan kalau nak kawin kena sibuk2, nak bercerai kena sibuk2, nak dapat madu kena sibuk2...nak jadi janda pun kena sibuk2?....Ret..ko suka sibuk2 takk?

    ReplyDelete
  7. hahahahha pandai nya ko mat...
    Ako sker komen ko..
    Nape kena sibuk2 kan..
    hhahahaha...

    ako sibuk tang lain je mat.. :p

    ReplyDelete
  8. sudah bertunang kah? kalau ya tahniah... :)

    ReplyDelete
  9. alahaii deqna..
    iskkk bkn kita la wakk.. :p org lain yg tunang... huhu ...

    ReplyDelete
  10. ala akak nih, mati2 kita ingat akak yang bertunang...

    hancus harapan nak makan nasi minyak akak...

    YA ALLAH kau kurniakanlah kak retna ni jodohnya dengan kadar segera, moga2 boleh la kami serbu umah dia... :D

    ReplyDelete
  11. AMIN...
    tengkiu shay... *smile*

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.