Followers

Saturday, March 21, 2009

Selesai satu peringkat

Alhamdulilah majlis berjalan dengan lancar..
Walaupun agak kelewatan sket tapi sumer nyer selamat.
Ekceli malas mau citer panjang2, gambar pun ako x snap banyak sangat. Mood mcm 'hilang' kejap. Hilang ke mana ntah... huhu.. Cukup la 2 keping ni je sebagai tatapan kowang.

*wink*

Perbincangan oleh wakil pihak lelaki dan pompuan.
Jangan tanya ako butir perbincangan itu. Konpom mmg ako x tau pape pun. Muahhahaha... Abesh dah ako kata tadi ako 'hilang arah' kejap. So, harap maklum la ye!!

Selamat cincin disarung di jari.
Tapi tu bukan jari ako!!

Ini baru jari ako!
Kosong??
Lerr mmg arr kosong...
hape, kowang igt jari ako kena isi pape ker??

Ako x cakap ako nak tunang..
Ako x cakap ako nak kawen..
Ako x cakap majlis tunang ni majlis tunang ako..
bluwekk... kowang2 yg wat spekulasi sendiri2 kan...

Muahahahaha.....
pssttt.... jari ako masih setia menanti 'sesuatu'
pssttt .. jari ako masih 'suci' dari sesuatu...

Bila nak ada 'sesuatu'??
Ooooo itu kowang kena sabar menanti lagi la ek...
lalalalalala...

Nota Jemari: alhamdulilah dah selamat.

12 comments:

♥chubbycekelat ♥ said...

hmm...
sesuatu....
abg speaky jugak kah??
gahahaha XD

TiNiE said...

tamat sudah speku...

AKO said...

Chubby
iskk bag sepaky hanya tuk awakjer :p

Tinie
ehehehhe tau xpe :p

angahz said...

angah ingat ret yg bertunang :p

BelalangDewa said...

tak peduli... nak kata ako jugak nak tawin...

AKO said...

Angah
hahahahaa takde makne nyer.. :p

belalang
hoyeeeee nak nak nak!!!!
:p

Mat Gebu said...

Tak kesah lah kan sapa nak kawin...janji depa bahagia sudah laa...kenapa kan kalau nak kawin kena sibuk2, nak bercerai kena sibuk2, nak dapat madu kena sibuk2...nak jadi janda pun kena sibuk2?....Ret..ko suka sibuk2 takk?

AKO said...

hahahahha pandai nya ko mat...
Ako sker komen ko..
Nape kena sibuk2 kan..
hhahahaha...

ako sibuk tang lain je mat.. :p

Deqna said...

sudah bertunang kah? kalau ya tahniah... :)

AKO said...

alahaii deqna..
iskkk bkn kita la wakk.. :p org lain yg tunang... huhu ...

shay said...

ala akak nih, mati2 kita ingat akak yang bertunang...

hancus harapan nak makan nasi minyak akak...

YA ALLAH kau kurniakanlah kak retna ni jodohnya dengan kadar segera, moga2 boleh la kami serbu umah dia... :D

AKO said...

AMIN...
tengkiu shay... *smile*