Kami ke sana lagi

Kami dalam perjalanan menuju ke destinasi itu...
Kami pergi dari sini meninggalkan seribu macam kenangan..
Kami mencari sesuatu yang baru untuk dibawa pulang sebagai kenangan terindah..

Doakan perjalanan kami, pergi dan balik dengan selamat.

Sekian.

Nota Jemari: mau bergumbirakah??


~AKO no one else~,
Share:

5 comments:

  1. semuga selamat pergi dn selamat sampai ret..i will wait 4 you...

    ReplyDelete
  2. WEB,
    nak g JB

    Sis Lin,
    dah selamat smp pun ....

    ReplyDelete
  3. wah...di JB xajak kiter pun.
    eh2 kalau ajak pun xleh
    kiter lum habis exam lagi

    ReplyDelete
  4. tau takpe.. tu yg malas nak jawab pape tuh :p

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.