Followers

Sunday, April 12, 2009

Nothing much to do..

Sabtu, 11 April

6.30 am : Bangun awal... Ni pun sbb gara2 adik ako nak keje..*tugas ako kejutkan dia bangun daa*

7.00 am : Mesin baju, kemas umah, online kejap..

8.00 am : Tgl sowang.. Mood nak menidokan diri semula..

9.30 am : Kejutan bunyi tipon dari kakak ako.. Dia datang nak hantar si puteh. Pastu jangan ditanya apa yang ako buat sbb konpom ako meneruskan penidoran ako sampai le ke satu waktu.

1.30 pm : Lapaarrrrr ... Klu dah lapar x reti2 nakbangun ke kan?!! Mandi, siap2.. sbb dah kelaparan, memasak le ako kisah nya. Tak yah tanya apa yg ako masak. Cukup untuk mengenyangkan pewot 'comei' ako itu.

2.00 pm : Start ako menonton tibi.. Ako layan Diari AF marathon..

9.00 pm : AKo layan konsert AF..

11.30 pm : menidokan diri ..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ahad, 12 April

7.00 am : Mata dah terbuka... Tapi badan cam malas nak membangunkan diri.. masih terlentang atas katil...

7.30 am : Terdengar bunyi pintu dibuka. Jengah kat luar.. Aikk... adik ako baru balik??? Sah konpom dia mengeluarkan diri sewaktu ako nyenyak di 'belit' ular... eh silap silap di 'ulit' mimpi daaa....

8.00 am : Bangun la juga... Gosok gigi, cuci muka, sarapan.

8.30 am : Mesin baju. Kemas umah.

9.00 am : huwarghhhhhhhh NGANTUK!! zzzzzzzzzzzzzzzz

10.30 am : Bangun, mandi & bersiap.

11.00 am : Ke umah anak jiran di 'Kg Batu'. Ada kenduri tahlil & doa selamat.

1.00 pm : Selesai makan, bertahlil, pulang ke umah.

2.00 pm : tak tahu nak watpe.. buhsan! Nampak bantal, ujan... ermm... zzzzzzzz

6.00 pm : *menguap* baca sms ..

8.00 pm : Layan tibi..

~~~~~~~~~~~~~~~~

Sekian .. "Nothing much to do" .. but u all still have interest to read. muahahhaa

Nota Jemari: padan muka, sape soh kowang terhegeh2 nak baca...


~AKO no one else~,

6 comments:

Nik Nurehan said...

hehe. dh bukak. kena la baca kan ;)

TiNiE said...

ret, takder hegeh2 ngat pun baca. tau takder mender. baca sambil mata layan kantuk yg bersisa...huwaarrghhh ngaantuk!!!

SiS-lin said...

eee apa punye cite daaa....
cite tido je tu...
dh abs pun bc...nk wat cmne,hegeh2 jgk le td..hahahahaha

CT Delima said...

ni x der keja lain ker asik tidooo..tidooo..tidooooooo... kang mak tiri dah membebel hua hua hua. Oooo...ni masa k.ct anto msj konpom tgh tido lah tu hahahaha membesor kan badan jer lahhhh..

sishoney said...

salam,

baca tak semestinya kita terhegeh2.
tapi walau tiada apa pun nak dibaca kita tetap baca gak.itu menunjukkan yang betapa kita ambil berat dan hargai org itu.tgk.sapa suruh sis komen.kan dah terkena balik...

AKO said...

ann,
Baca jangan x baca ;-)

Tinie,
Ngantuk kasi baca juga ek... :p

Lin,
haahahha dah xde mende nak buat.. tido je laa

Kak CT,
bluwekkk.... tido adalah keje yg sungguh mengasyikkan.. :p

sis,
bluwekkk.... x soh komen pun :p