Barang 'terjahan'

Semalam ako lewat sket kuar dari opis..
Ooo ada keje tapi lewat 'sikit' je la pun.
Sampai2 je umah mcm biasa mau check surat.
Alih2 nampak 'sesuatu'. erkk....

ni sape punya kojer buang 'sampah' lam peti surat ako nih???
cisss... eheh tapi jap jap ako check.
Laaaa...... bukan 'sampah' ghope nyer tapi hadiah.
alahaaiiiii sape le yg baik budi nya wat susah2 aje ngantor an hadiah itu?!
*jeling seseorang*

Eh, bukan awak ker? atau awak? atau kamu?
ermm... sape la tu kan?!!

Keychains dari kota singa.
haaa dah leh agak sape yg bagi.
Uishhh terima kasih la ye sbb buat susah2 je belikan saya itu barang. Tapi klu nak susah2kan diri lagi, saya x kisah. Saya sudi je terima. muahahahaa.....

Ako paling suker fridge magnet itu.
Ooo mcm tahu2 aje la awak nih.. ahaha...

ermm... tang t-shirt ni agak kuciwa sket.
Aterr ko bagi ako saiz S.
Ko x tau ker ako skrg dah saiz XL.
wakakkakaka... kijamm!!!!!

Ye la ye la esok lusa mengecut la badan ako ni weii!!
ishh dushh dushh...
pape pun terima kasih la ye.

Nota Jemari: awak tau sape awak

Share:

4 comments:

  1. semuga murah rezki 'awak' itu kan....amin..

    ReplyDelete
  2. saya pun tau sape awak.. tapi, mana utk saya??? awak kijammmmmmm!!! hehehe

    aku? fara?

    ReplyDelete
  3. hhahahaha ko nak jugak ker :p

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.