Followers

Tuesday, May 26, 2009

Barang 'terjahan'

Semalam ako lewat sket kuar dari opis..
Ooo ada keje tapi lewat 'sikit' je la pun.
Sampai2 je umah mcm biasa mau check surat.
Alih2 nampak 'sesuatu'. erkk....

ni sape punya kojer buang 'sampah' lam peti surat ako nih???
cisss... eheh tapi jap jap ako check.
Laaaa...... bukan 'sampah' ghope nyer tapi hadiah.
alahaaiiiii sape le yg baik budi nya wat susah2 aje ngantor an hadiah itu?!
*jeling seseorang*

Eh, bukan awak ker? atau awak? atau kamu?
ermm... sape la tu kan?!!

Keychains dari kota singa.
haaa dah leh agak sape yg bagi.
Uishhh terima kasih la ye sbb buat susah2 je belikan saya itu barang. Tapi klu nak susah2kan diri lagi, saya x kisah. Saya sudi je terima. muahahahaa.....

Ako paling suker fridge magnet itu.
Ooo mcm tahu2 aje la awak nih.. ahaha...

ermm... tang t-shirt ni agak kuciwa sket.
Aterr ko bagi ako saiz S.
Ko x tau ker ako skrg dah saiz XL.
wakakkakaka... kijamm!!!!!

Ye la ye la esok lusa mengecut la badan ako ni weii!!
ishh dushh dushh...
pape pun terima kasih la ye.

Nota Jemari: awak tau sape awak

4 comments:

SiS-lin said...

semuga murah rezki 'awak' itu kan....amin..

AKO said...

AMINnnnnnnnn!!

Anonymous said...

saya pun tau sape awak.. tapi, mana utk saya??? awak kijammmmmmm!!! hehehe

aku? fara?

AKO said...

hhahahaha ko nak jugak ker :p