Followers

Friday, May 15, 2009

Bercinta ngan C.I.K.G.U???

Kawan A: Eheh encem la cikgu tu!
Kawan B: Wah, best nyer klu dier mengajar kat kelas kita..
Kawan A: Aha kan... betul tu, camni baru la semangat nak belajar tu timbul..
Kawan B: Aku suker! Aku suker!
Kawan C: Erm... aku nak terai ngorat cikgu baru tu la..
Kawan B: erkk.. ko biar betul?! Nak ke cikgu tu terima ngoratan ko?!!

*sumer tergelak beso....*

Kawan A: Kowang pernah bercinta ngan cikgu tak?
Ako: P.E.R.N.A.H *tersipu malu....*
Mereka: HUH???!!!! *memasing ternganga*
Mereka: Best ke bercinta ngan cikgu???

Ha.. kowang rasa best ke bercinta ngan cikgu??
Muahahhaahha.... jap jap bercinta kah ako masa tu ek??
Ha ni baru la dikatakan c.i.n.t.a.m.o.n.y.e.t!!!
Nape yek? sbb cuba kowang peratikan perwatakan monyet2.. Monyet2 ni kan jenis yang caring n mengambil berat kat monyet2 lain. Ha mcm tu la cikgu itu menjaga ako bagai menatang minyak yang penuh... Oppssssss *mati ako kena kutuk ngan ko, BEB!!!*

Itu kisah ketika ako berumur soploh taun. Haippp kecik2 dah gatai nak bercinta. Bukan... bukan.. hahahah saja mengetest power... *boleh gitu?!*

Kawan A: eheh, mak bapak ko x marah ker bila ko bercinta ngan cikgu?
Ako: Laaaaa tentu arr marah... satu maktab perguruan derang cari cikgu tu...

Opsss lupa nak kasi tau, cikgu tu adalah cikgu pelatih ye kawan2.. Klu dah nama pun cikgu pelatih semustinya la muda2 n jambu2 belaka... wkakakakakaa.....

Sebabkan insiden bercinta ngan cikgu, lepas tu mula la pergaulan ako disekat 100%. Sampai la dah abesh skolah pun takde makne ako nak berkawan or berkenal2an ngan kowang yg bernama LELAKI... huwaaaaa... ha dah kojer ni baru le ako tergedik2 nak bercinta ngan LELAKi... wakaka...

Cuma pesanan tuk adik2 yg masih bersekolah tu, tak yah la dok tergedik2 nak bercinta sana sini. Klu nak berkawan tu mmg x salah. Study lagi penting! Zaman skrg ni sumer org lebih pentingkan pendidikan & kerjaya. Bina kerjaya dulu baru cari LAKI, ok!!!! lalalalalaa.......

tapi kan... klu dah jodoh, takkan nak tolak plak kan..

Last but not least, SELAMAT HARI GURU, cikgu!!! *wink*

Nota Jemari: main2 cinta zaman skolah ni mmg syiok!!

2 comments:

sy@iina said...

aha..btol tu.skang ni cikgu2 sume muda2 n jambu2..heheh..ramai gak dak2 yg tertangkap cintan sama cikgu2 itu..de gak gosip2 kat skola kite.. =D

AKO said...

yeezaaa....
sbb tu agaknya skrg ni tak ramai cikgu lelaki kan... sbb derang takot kena ngorat ngan anak murid muahahaha....