Followers

Sunday, May 17, 2009

B.O.S.A.N arhh!!!

Sana sini Man U...
Sana sini AF...

alaahaiiii buhsan giler...

Dedua ako layan malam tadi...
and dedua membuatkan ako tertido awal.

Sekian.

p/s: klu dah sampai ngantuk dibuatnya, so pepaham sendiri la ye betapa kebuhsanan itu terasa melampau2....

Nota Jemari: klu ko buhsan, ako x soh pun ko datang sini... *wink*

9 comments:

Nik Nurehan said...

sian kak ret.
buhsan yerk. ala pasni x de dh af.
so x de lah wt kak ret buhsan lagik. ;)

AKO said...

tapi AF musim ni mmg buhsan giler!!
takde yang menarek sgt.. tapi takat nak layan tuk hilangkan buhsan, bole la ;-)

sishoney said...

salam,
ehem.ehem.bosan ek.kang kawen dgn suami kaki bola baru tau (ehem2)tiap2 minggu kene layan bola tau.

AKO said...

takat nak tgk bola tarak hal...
tapi klu fanatik sangat, akak soh je dia layan sowang2.... wat nyemak je klu kat umah... wakakaka.... :-D

natrah said...

Salam ret,
wahhh lama banget tak say hi kan...bawu lepas exam la.br nak masuk gear 1 blogging balik..tu pun tak sure laaa...musim kemarau idea menulis lah...anyway,how are u?lama ek tak jumpa...bila nk mai belah utara ni?hehehehee I kat sini sampai early june...mai la umah.

gadis misteri said...
This comment has been removed by the author.
retna said...

Hi Nat,
oo dah start cuti semester ker? tu la kan lama x jumpa.. br pas exam so rileks sket la kan.. ;-)

Insyallah ada rezeki, me g sana k ;-)

SiS-lin said...

ala sian ko ret..aku mmg layan je le..walaupun dlm kebuhsanan melayan tu..nsb ada aril aku tu...hahahaha

AKO said...

memula mmg ako layan pastu slow slow mata ako lebih tertarek untuk ditutup smp la jam 11.50 mlm wkakkaa....