,

Happy Holiday

Cuti sekolah datang lagi. Seronok la kowang ye bila masa ini tiba.
Bagi budak2 opkos la seronok sbb inilah saat2 yang mereka nanti2kan.
Bagi mak bapak budak pulak, seronok juga sbb masa ni juga la derang boleh amek cuti tahunan tuk bersama anak2. Tapi bagi owang2 mcm ako plak, seronok tetap ada sbb waktu2 begini la jalan-jalan raya akan lenggang selenggang2nya.

Yahooooooooooooooo!!!

I Love school holiday!

Ko tak yah nak bangun awal2.
Ko x yah nak berejam2 bertenggek kat jalan raya.
Ko tak yah nak berasak2 di dalam lrt, bas ataupun pengangkutan awam yang lain.

Ini sumer gara2 CUTI SKOLAH sudah tiba!

Yahooooooooooooo!!!

Bagi kowang yang akan menduduki peperiksaan penting, x kira la UPSR, PMR, SPM maupun peperiksaan universiti, masa bercoti ni lah masa yg sesuai untuk mengulangkaji pelajaran. Bukan x boleh nak berehat cuma pandai2 la bahagi kan masa yg semakin 'megecut' ni. Kowang nak berjaya kan? So, jangan asek terlalu leka bercoti.

Pape pun, SELAMAT BERCOTI, SELAMAT BEREHAT, SELAMAT sumer nyer.

Nota Jemari: windunya waktu itu
Share:

No comments:

Post a Comment

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.