Followers

Saturday, May 30, 2009

Happy Holiday

Cuti sekolah datang lagi. Seronok la kowang ye bila masa ini tiba.
Bagi budak2 opkos la seronok sbb inilah saat2 yang mereka nanti2kan.
Bagi mak bapak budak pulak, seronok juga sbb masa ni juga la derang boleh amek cuti tahunan tuk bersama anak2. Tapi bagi owang2 mcm ako plak, seronok tetap ada sbb waktu2 begini la jalan-jalan raya akan lenggang selenggang2nya.

Yahooooooooooooooo!!!

I Love school holiday!

Ko tak yah nak bangun awal2.
Ko x yah nak berejam2 bertenggek kat jalan raya.
Ko tak yah nak berasak2 di dalam lrt, bas ataupun pengangkutan awam yang lain.

Ini sumer gara2 CUTI SKOLAH sudah tiba!

Yahooooooooooooo!!!

Bagi kowang yang akan menduduki peperiksaan penting, x kira la UPSR, PMR, SPM maupun peperiksaan universiti, masa bercoti ni lah masa yg sesuai untuk mengulangkaji pelajaran. Bukan x boleh nak berehat cuma pandai2 la bahagi kan masa yg semakin 'megecut' ni. Kowang nak berjaya kan? So, jangan asek terlalu leka bercoti.

Pape pun, SELAMAT BERCOTI, SELAMAT BEREHAT, SELAMAT sumer nyer.

Nota Jemari: windunya waktu itu

No comments: