Followers

Friday, May 22, 2009

It's FRIDAY

Jumaat datang lagi..
Moga hari-hari kowang diberkati..
Selamat Hari Jumaat.
Selamat berhujung minggu..

Nota Jemari: nak wat hape ek esok... huhu

14 comments:

SiS-lin said...

selamat hr jumaat ret..
esok bt ape? bt bodoh udah ler...
wakakakah

AKO said...

buat bodo ek...

*sambel ketuk meja

Kasawari said...

jumaat dtg lagi.. apa lagi.. malam tadi malam jumaat. hujan kan petang semalam.. ha ha...

alah.. takder plan ker.. jom ar red box.. oppsss.. syhhhhhhh..

SiS-lin said...

woiiii!!! redbox???? amboiii..
kaco ank dara owang ke oiii..
LINDAAAAAA mai sini meh...
*statement panazz..(paparazi Sis-Lin melaporkan)
wakakakakakaka....

AKO said...

oo ko nak banjer ek... tarak hal.. :-D

AKO said...

Lin,
oppsssss... ako cabott dulu arrr zassssssssssssssss

*takottt...

Kasawari said...

siot jer.. aku kat gunung ledang ler.. mana nak redbox.. aku cuma cakap redbox bila ko dah gaji..

sis lin ni mmg cepat jer dtg.. ni mesti ret bukak mulut ni.. ha ha

AKO said...

hoitt apa lak ako..
cuba ko tanya dia sendiri...

*tembak gak si burung ni kang

Kasawari said...

woi apa main tembak2.. !! ko ingat aku burung gagak ker apa..

ha ha.. syhhhhhh...

AKO said...

wakkkakaka..... cisssss :p
ko bertenggek kat gunung ledang tu smp bila weii.. x kesian ke kat LInda... :p

Kasawari said...

ni tgh cari akar2 kayu ler ni.. kayu mcm2 kayu aku cari.. nak kasi mantap lagi.. ha ha...

esok kot balik.. kerja tak siap seh..

SiS-lin said...

hahahaha...sis lin kan paparazi bukit,mmg dok bukit intip setiap pergerakan..hahahaha
ko dlm bilik kecik pun silap2 aku tau kang...kakakakaka



brp hr merantau bang?muahahahahaha

AKO said...

hoit beep2, apa yg mantap tuh? :o

Lin,
biilik kecik? ko biar betul lin nk skodeng smp ke bilik kecikkk erkk :p

Kasawari said...

ret.. on YM jab..