Friday, May 22, 2009

It's FRIDAY

Jumaat datang lagi..
Moga hari-hari kowang diberkati..
Selamat Hari Jumaat.
Selamat berhujung minggu..

Nota Jemari: nak wat hape ek esok... huhu

14 comments:

  1. selamat hr jumaat ret..
    esok bt ape? bt bodoh udah ler...
    wakakakah

    ReplyDelete
  2. buat bodo ek...

    *sambel ketuk meja

    ReplyDelete
  3. jumaat dtg lagi.. apa lagi.. malam tadi malam jumaat. hujan kan petang semalam.. ha ha...

    alah.. takder plan ker.. jom ar red box.. oppsss.. syhhhhhhh..

    ReplyDelete
  4. woiiii!!! redbox???? amboiii..
    kaco ank dara owang ke oiii..
    LINDAAAAAA mai sini meh...
    *statement panazz..(paparazi Sis-Lin melaporkan)
    wakakakakakaka....

    ReplyDelete
  5. oo ko nak banjer ek... tarak hal.. :-D

    ReplyDelete
  6. Lin,
    oppsssss... ako cabott dulu arrr zassssssssssssssss

    *takottt...

    ReplyDelete
  7. siot jer.. aku kat gunung ledang ler.. mana nak redbox.. aku cuma cakap redbox bila ko dah gaji..

    sis lin ni mmg cepat jer dtg.. ni mesti ret bukak mulut ni.. ha ha

    ReplyDelete
  8. hoitt apa lak ako..
    cuba ko tanya dia sendiri...

    *tembak gak si burung ni kang

    ReplyDelete
  9. woi apa main tembak2.. !! ko ingat aku burung gagak ker apa..

    ha ha.. syhhhhhh...

    ReplyDelete
  10. wakkkakaka..... cisssss :p
    ko bertenggek kat gunung ledang tu smp bila weii.. x kesian ke kat LInda... :p

    ReplyDelete
  11. ni tgh cari akar2 kayu ler ni.. kayu mcm2 kayu aku cari.. nak kasi mantap lagi.. ha ha...

    esok kot balik.. kerja tak siap seh..

    ReplyDelete
  12. hahahaha...sis lin kan paparazi bukit,mmg dok bukit intip setiap pergerakan..hahahaha
    ko dlm bilik kecik pun silap2 aku tau kang...kakakakaka



    brp hr merantau bang?muahahahahaha

    ReplyDelete
  13. hoit beep2, apa yg mantap tuh? :o

    Lin,
    biilik kecik? ko biar betul lin nk skodeng smp ke bilik kecikkk erkk :p

    ReplyDelete

KOMEN? Sila Sila... Kalau nak ngutuk, AKO halau. Kalau komen yang membina, AKO terima.