Jemputan walimatul urus

ermm... erk... gurlpp...
alahaii.... huhu....
uhukk... erkk...

iskk.... adehh..... x suker!!
dusshhh.... dushh... gedebushh.....

erkk... arghhhhhhhh... tidakkk!!!
kijamm! kijamm...!!

p/s: tapi still nak ucapkan tengkiu la pada empunya diri atas jemputan itu.

Nota Jemari: tido lagi besh..
Share:

11 comments:

  1. beb!! petang! hehehe. sape yg menguruskan walmatul itu?? aku x ant0r pape pn lg weh. hehehe

    ~aku? fara?

    ReplyDelete
  2. ako tau arr bukan ko...
    klu ko, ako x pegi, mau awal2 lagi dah kena bommm... wakakkakaa... :p

    ReplyDelete
  3. weiii aku mcm syak sesuatu je nih weiii....ermmm ko dlm diam2 yek?ckp?cpt?nk ckp ke x?cpt?huwaaaaaa

    ReplyDelete
  4. ko nak ako cakap pe lin??

    ReplyDelete
  5. ni apa kes dok diam2 jer ni... tiba2 jer ada jemputan "wali"matul urus.

    ReplyDelete
  6. takkan ex boipren kot kak?

    ReplyDelete
  7. ni majlis sapa nih... ajak pegi tapi tak cakap majlis sapa...?

    ReplyDelete
  8. kak ct,
    ishhh sape plak yg menjemput nih...

    Jocko,
    bukan bukan.... tunggu jemputan mommy yaya dl beb ehhehe

    Masy,
    uishhh lagi la bukan.. adehh,,,

    shay,
    ler xde kena mengena pun..

    ReplyDelete
  9. saper ni yg nak kawin ni ek.. ermmm.. ko mcm frust jer.. takper.. gi redbox layan lagu masih aku terasa jer la.. ha ha

    ReplyDelete
  10. kasawari,
    cettt!! xde makne ako frust arr!!

    dushh dushh.. ko ni sket2 masih ako terasa... kang ako terasa betul2 kang br tahu.. wkakakk

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.