Tuesday, May 19, 2009

Jemputan walimatul urus

ermm... erk... gurlpp...
alahaii.... huhu....
uhukk... erkk...

iskk.... adehh..... x suker!!
dusshhh.... dushh... gedebushh.....

erkk... arghhhhhhhh... tidakkk!!!
kijamm! kijamm...!!

p/s: tapi still nak ucapkan tengkiu la pada empunya diri atas jemputan itu.

Nota Jemari: tido lagi besh..

11 comments:

  1. beb!! petang! hehehe. sape yg menguruskan walmatul itu?? aku x ant0r pape pn lg weh. hehehe

    ~aku? fara?

    ReplyDelete
  2. ako tau arr bukan ko...
    klu ko, ako x pegi, mau awal2 lagi dah kena bommm... wakakkakaa... :p

    ReplyDelete
  3. weiii aku mcm syak sesuatu je nih weiii....ermmm ko dlm diam2 yek?ckp?cpt?nk ckp ke x?cpt?huwaaaaaa

    ReplyDelete
  4. ko nak ako cakap pe lin??

    ReplyDelete
  5. ni apa kes dok diam2 jer ni... tiba2 jer ada jemputan "wali"matul urus.

    ReplyDelete
  6. takkan ex boipren kot kak?

    ReplyDelete
  7. ni majlis sapa nih... ajak pegi tapi tak cakap majlis sapa...?

    ReplyDelete
  8. kak ct,
    ishhh sape plak yg menjemput nih...

    Jocko,
    bukan bukan.... tunggu jemputan mommy yaya dl beb ehhehe

    Masy,
    uishhh lagi la bukan.. adehh,,,

    shay,
    ler xde kena mengena pun..

    ReplyDelete
  9. saper ni yg nak kawin ni ek.. ermmm.. ko mcm frust jer.. takper.. gi redbox layan lagu masih aku terasa jer la.. ha ha

    ReplyDelete
  10. kasawari,
    cettt!! xde makne ako frust arr!!

    dushh dushh.. ko ni sket2 masih ako terasa... kang ako terasa betul2 kang br tahu.. wkakakk

    ReplyDelete

KOMEN? Sila Sila... Kalau nak ngutuk, AKO halau. Kalau komen yang membina, AKO terima.