Followers

Tuesday, May 19, 2009

Jemputan walimatul urus

ermm... erk... gurlpp...
alahaii.... huhu....
uhukk... erkk...

iskk.... adehh..... x suker!!
dusshhh.... dushh... gedebushh.....

erkk... arghhhhhhhh... tidakkk!!!
kijamm! kijamm...!!

p/s: tapi still nak ucapkan tengkiu la pada empunya diri atas jemputan itu.

Nota Jemari: tido lagi besh..

11 comments:

Anonymous said...

beb!! petang! hehehe. sape yg menguruskan walmatul itu?? aku x ant0r pape pn lg weh. hehehe

~aku? fara?

AKO said...

ako tau arr bukan ko...
klu ko, ako x pegi, mau awal2 lagi dah kena bommm... wakakkakaa... :p

SiS-lin said...

weiii aku mcm syak sesuatu je nih weiii....ermmm ko dlm diam2 yek?ckp?cpt?nk ckp ke x?cpt?huwaaaaaa

AKO said...

ko nak ako cakap pe lin??

CT Delima said...

ni apa kes dok diam2 jer ni... tiba2 jer ada jemputan "wali"matul urus.

Jocko said...

aku ingatkan ko punya...

Masy said...

takkan ex boipren kot kak?

*shay* said...

ni majlis sapa nih... ajak pegi tapi tak cakap majlis sapa...?

AKO said...

kak ct,
ishhh sape plak yg menjemput nih...

Jocko,
bukan bukan.... tunggu jemputan mommy yaya dl beb ehhehe

Masy,
uishhh lagi la bukan.. adehh,,,

shay,
ler xde kena mengena pun..

Kasawari said...

saper ni yg nak kawin ni ek.. ermmm.. ko mcm frust jer.. takper.. gi redbox layan lagu masih aku terasa jer la.. ha ha

AKO said...

kasawari,
cettt!! xde makne ako frust arr!!

dushh dushh.. ko ni sket2 masih ako terasa... kang ako terasa betul2 kang br tahu.. wkakakk