Followers

Wednesday, May 20, 2009

Jumpa Doktor Gigi

Ako half day arini.
Mau setelkan urusan ngan TNB.
Dah alang2 coti, ako ke dentist sekali.
Ni pestime la setelah sekian lama ako 'katakan tidak pada dentist'.

Gurlpp.... ada debaran disitu bila berada di klinik gigi.
Bunyi-bunyian yg semcm gerudi itu membuatkan pewot ako kecut.
Tapi dah sampai takkan ko nak cabot kan.
Maka, ako menanti dengan sabar di situ.

Gurlpp....
Waduh kali terakhir ako jumpa 'dia' ditemani arwah MAK.
Kali ni, ako jumpa 'dia' berseorangan.
Peluh menitik walau sejuk air con terasa.
Adehhhh ako fobia ngan DOKTOR GIGI!!
huwaaaaaaa....
*eheh bkn ako mmg fobia ngan ubat & doktor ker?!?*

Nama ku dipanggil.
Dag Diog Dug..
Tapi bila dah masuk, terus debaran itu hilang.
Kowang nak tahu nape?
hehehehe sebab doktor itu sangat encem di mata ako.
muhahahahahhaa....

phewwww!!!
Debaran takut hilang, yg datang debaran lain plak yg terasa.
auwwwww....
*senyuman di dalam hati kasi bunga2 cinta berkembang*

Memandangkan ini pertama kali ako datang situ, so ako soh dia check je dulu. Ouchh.. oooo sungguh lembut je sentuhan itu. Sungguh lembut dan merdu sore itu. Penerangan satu demi satu, tapi ako hanya mengangguk tanda paham. Walhal, ako teruja tengok dia. wakakakaka.. oppsssssss...... jangan lelebih!!!

Kasi cuci ini gigi...
Kasi tampal itu lobang kecik.
Slalu nya ako bab2 tampal menampal ni cukup ngeri sket.
Tapi tampalan doktor itu adalah tidak saket & tidak ngilu!!
WOW, impresif!!!
auwwww.... terkesima lagi dibuatnya.

Doktor: macam mana, masih boleh tahan lagi?
Ako: Bole bole...
Doktor: Tahan sket ye, awak akan rasa ngilu.
Dalam ati... takpe takpe, lelama pun x pe...
wkakkkaakkaka gatai!!!!


Selesai sumernyer.

Doktor: ok nanti saya bagi ubat kumur, ubat antibiotik & ubat tahan saket.
Ako: OK! erkk.. lepas ni kita jumpa lagi x doktor??
Doktor: tunggu lagi 6 bulan ye..

alaaaa.................

p/s: Gigi sudah kasi cuci, sayang plak nak makan. hahaha

Nota Jemari: bila pandang sesuatu yang menarek, hilang segala kesaketan

9 comments:

akpfapaf said...

ish..ish.ish..gatainya kawan aku sorang ni...

AKO said...

kita kena hargai sesuatu yg indah bila dah depan mata ejhehehe :p

CT Delima said...

amboiiii.... gatai gak ko ni ehh ret wkahkahkah... tapi k.ct pun suka gak kalau Doc. tu encem tau hahaha

f.a.i.z.z.a.h said...

hahahaha..senyum sesorang saya baca entry akak ni. hehehe..saye plak terasa mcm berada ditempat akak.

AKO said...

kak ct,
ala bkn slalu pun leh gatal2.. wkakakaa... lg pun bkn doktor tu tau pun ahaha

faizzah,
hahahha haipp jgn kang 'kanda' marah plak kang :p

Anonymous said...

amb00oiii.. bukan main lagi. apa nama d0ktor tu? ada nombor tep0n x? demi d0ktor ensem, aku sanggup ilang sumer gigi aku. pehhh!!!! kehkehkeh. beb.. sesuatu yg indah itu harus kite nikmati bersama..ingat lah!!

aku? fara? :)

AKO said...

ehemmm ko pun nak tumpang menikmati keindahan gak ek..
ala bg chance kat ako sowang dah ler :p

SiS-lin said...

ee doktor gigi pun jd ek ko?..hahaha
x pe jnji depan dia 'D' kan?...wakakah
x dpt Datuk, Doktor pun jd ler...

AKO said...

Lin,
haahahaha asal depan 'D' ek.. cettt!!! :p

seb baek bukan 'duda' wkakaa...