'Just for Laugh' versi Melayu

Ha kowang pernah tengok x rancangan tu?
Ako lupa da kat tibi mana tayang rancangan itu.
Ok ni ako nak citer.

Lunch tadi memula ako dah malas nak kuar.
Tapi setelah dipaksa dipujuk rayu oleh kak een, maka kluar jugak la jadi nya.
Dipendekkan citer, otw ke jalan TAR, dari kejauhan ako dah nampak sekumpulan band budak skolah dok berkumpul kat depan Gulati's. Dalam hati dah tertanya2 promosi apa lak gulatis ni buat siap ada band segala bagai. hahahaa.... Makin dekat makin ako terasa 'sesuatu' yang pelik. Kowang x pelik je tetiba budak2 tu berbaris tgh panas buta depan deretan kedai sambel prektis main muzik.

Memula ako x pasan sangat. Bila dah hampir dengan derang yg ketika itu br nak bersiap2 'mengena' kan owang, kitorang terus masuk ke kedai situ. Ako dah pasan ada kamera. Ingatkan ada shooting drama ke hape. Tergerak hati ni nak tengok dengan jelas apa yg budak2 band tu buat. Laaaaa ghope2 nyer derang pekena kan owang2 yg lalu lalang kat situ. Phewwww.... nasib baik! Klu kitorang lewat sket harus la muka ni akan terpampang lam tibi lagi. wakakakakaka.... tidakkkkkkk!!!!

Siot je tau!!! Dushh..... Klu tadi kitrg terkena, harus ako salahkan kak een sbb ajak kuar.. hhahaaa.....

Nota Jemari: ako rasa rancangan tu kat tb3 coz ako nmpk van tibi3 kat tepi jalan.
Share:

6 comments:

  1. haha.
    lwak2
    p ok la tu ape,pat masok tv
    hik2

    ReplyDelete
  2. ooo cukup la sekali masuk tibi tuh ;)

    ReplyDelete
  3. hahaha.... memang lawak lah.tapi okey per terus wanted muka ret masuk dalam TV hehehe

    ReplyDelete
  4. sbb takut TERober glamer tu yg x moh masuk tibi dah :p

    ReplyDelete
  5. hehehe.. masuk la ke dalam tibi lagi.. masuk laaaa..

    aku? fara?

    ReplyDelete
  6. Fara,
    tak moh arr tak moh :p

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.