Followers

Wednesday, May 27, 2009

'Just for Laugh' versi Melayu

Ha kowang pernah tengok x rancangan tu?
Ako lupa da kat tibi mana tayang rancangan itu.
Ok ni ako nak citer.

Lunch tadi memula ako dah malas nak kuar.
Tapi setelah dipaksa dipujuk rayu oleh kak een, maka kluar jugak la jadi nya.
Dipendekkan citer, otw ke jalan TAR, dari kejauhan ako dah nampak sekumpulan band budak skolah dok berkumpul kat depan Gulati's. Dalam hati dah tertanya2 promosi apa lak gulatis ni buat siap ada band segala bagai. hahahaa.... Makin dekat makin ako terasa 'sesuatu' yang pelik. Kowang x pelik je tetiba budak2 tu berbaris tgh panas buta depan deretan kedai sambel prektis main muzik.

Memula ako x pasan sangat. Bila dah hampir dengan derang yg ketika itu br nak bersiap2 'mengena' kan owang, kitorang terus masuk ke kedai situ. Ako dah pasan ada kamera. Ingatkan ada shooting drama ke hape. Tergerak hati ni nak tengok dengan jelas apa yg budak2 band tu buat. Laaaaa ghope2 nyer derang pekena kan owang2 yg lalu lalang kat situ. Phewwww.... nasib baik! Klu kitorang lewat sket harus la muka ni akan terpampang lam tibi lagi. wakakakakaka.... tidakkkkkkk!!!!

Siot je tau!!! Dushh..... Klu tadi kitrg terkena, harus ako salahkan kak een sbb ajak kuar.. hhahaaa.....

Nota Jemari: ako rasa rancangan tu kat tb3 coz ako nmpk van tibi3 kat tepi jalan.

6 comments:

tiha. said...

haha.
lwak2
p ok la tu ape,pat masok tv
hik2

AKO said...

ooo cukup la sekali masuk tibi tuh ;)

CT Delima said...

hahaha.... memang lawak lah.tapi okey per terus wanted muka ret masuk dalam TV hehehe

AKO said...

sbb takut TERober glamer tu yg x moh masuk tibi dah :p

Anonymous said...

hehehe.. masuk la ke dalam tibi lagi.. masuk laaaa..

aku? fara?

AKO said...

Fara,
tak moh arr tak moh :p