Wednesday, May 13, 2009

Lunch with PENGARAH





Pengarah BARU
Konsep BARU
Cara BARU
Serba serbi BARU..

Kini tiba giliran kami, para EO plak.
Lunch bersama PENGARAH.
Tarak malu, tarak segan.
Sumer mmg kaki makan.
Maka, mmg la makan pun berselera saja.

Kami berborak..
Kami ketawa..
Kami bergurau senda..
Ooooo itu lah PENGARAH baru kami.

Ko malu, ko segan.
Baik ko duduk dalam peti je..
Bos dan pekerja, takde beza nya terutama time M.A.K.AN
muahahhahaa.....

Nota Jemari: burlpp.....

7 comments:

  1. wah! mkn!!!!
    x bwk balik utk an skit ker? haha

    ReplyDelete
  2. hehehe.. beb! aku bukan pengarah, patot ar asal balik JB jek x nk makan ngan aku.. uhuk2..
    aku bukan se0rang pengarah.. :)
    hehehe
    ~:aku? fara?

    ReplyDelete
  3. hehehe.. beb! aku bukan pengarah, patot ar asal balik JB jek x nk makan ngan aku.. uhuk2..
    aku bukan se0rang pengarah.. :)
    hehehe
    ~:aku? fara?

    ReplyDelete
  4. beb,,

    hehehe ala ngengada arr ko tu.. saja la kan.. nnt ako turun JB agi, ako soh ko banjer ako plak :-D

    ReplyDelete

KOMEN? Sila Sila... Kalau nak ngutuk, AKO halau. Kalau komen yang membina, AKO terima.