Maaf ku pinta

Jemputan mu telah ku terima.
Ajakan mu bermain2 di minda.
Kesungguhan mu sangat2 ku fahami.
Tapi apakan daya ako tak dapat penuhi.

Maaf,
bukan tak sudi maupun tak ingin.
Cuma keadaan yang tidak mengizinkan ako ke sana.

Maaf,
andai ada yang sudi menumpangkan, sudah pasti ako segera sampai di situ.
Tapi apakan daya, kita hanya merancang, DIA yang tentukan.

Harap kamu x marah eh sbb x dapat nak datang ke majlis itu.
Moga sumer nyer berjalan dengan lancar.
Semoga yang dirai menjadi seorang yang soleh dan mentaati segala amanah yang diberi.

Nota Jemari: mungkin tahun depan akan ke sana lagi *wink*
Share:

4 comments:

  1. salam akk,
    wah dah lama rasanya sis xkomen kat sini.*bz banget*.takpe kak...lain kali sis jemput akk lagi ek.sis xterasa pon akk xdtg *wakakakaka* penipuuuuu..ni untuk sape kak???? *berpikir*

    ReplyDelete
  2. jap jap datang gi mana lak nih??? :o

    ReplyDelete
  3. Jemputan walimaturus ker tu... sape lah gerangan si DIA tu erk....

    ReplyDelete
  4. laaaa iskk ni lagi sowang musti salah sangka nih.. iskk xde kena mengena ngan jemputan kawen, harap maklum ;-)

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.