Sunday, May 31, 2009

Maaf ku pinta

Jemputan mu telah ku terima.
Ajakan mu bermain2 di minda.
Kesungguhan mu sangat2 ku fahami.
Tapi apakan daya ako tak dapat penuhi.

Maaf,
bukan tak sudi maupun tak ingin.
Cuma keadaan yang tidak mengizinkan ako ke sana.

Maaf,
andai ada yang sudi menumpangkan, sudah pasti ako segera sampai di situ.
Tapi apakan daya, kita hanya merancang, DIA yang tentukan.

Harap kamu x marah eh sbb x dapat nak datang ke majlis itu.
Moga sumer nyer berjalan dengan lancar.
Semoga yang dirai menjadi seorang yang soleh dan mentaati segala amanah yang diberi.

Nota Jemari: mungkin tahun depan akan ke sana lagi *wink*

4 comments:

  1. salam akk,
    wah dah lama rasanya sis xkomen kat sini.*bz banget*.takpe kak...lain kali sis jemput akk lagi ek.sis xterasa pon akk xdtg *wakakakaka* penipuuuuu..ni untuk sape kak???? *berpikir*

    ReplyDelete
  2. jap jap datang gi mana lak nih??? :o

    ReplyDelete
  3. Jemputan walimaturus ker tu... sape lah gerangan si DIA tu erk....

    ReplyDelete
  4. laaaa iskk ni lagi sowang musti salah sangka nih.. iskk xde kena mengena ngan jemputan kawen, harap maklum ;-)

    ReplyDelete

KOMEN? Sila Sila... Kalau nak ngutuk, AKO halau. Kalau komen yang membina, AKO terima.