Followers

Saturday, May 23, 2009

Macam-macam Kisah

Terjah!
Yeahh... sana sini asek nak menerjah.. Oooo ako sungguh buhsan sudah dengan konsep itu. Rasanya sudah tiada keistimewaannya lagi. Ako harus cari konsep yang baru. Konsep baru? Yeeahh rasa nya konsep itu sudah diprektikkan. Ako praktik kan pada kamu! Itu pun klu kamu perasan. Tapi abaikan, klu konsep itu diamalkan slalu, ooo juga tiada keistimewaannya. Hanya kamu yang bertuah sahaja yang bakal merasai bersama konsep itu. *wink*

Kawan!
Ooo ako minta maaf andai sejak kebelakangan ini ako melupai kalian. Tidak... ako tidak sesekali melupakan kowang. Kowang tetap sahabat, kawan & teman no 1 dalam hati ako!! Tapi baru2 ini ako terpikir akan perasaan kowang. Ye ye bersama teman baru, umpama melupakan teman yang lama. Mungkin itu apa yg kowang rasa. Hakikatnya ako tidak pernah melupakan kowang!! Serius beb, kowang adalah sahabat TERBAIK ako dari dulu!! Ako janji lepas ni klu ako ke sana lagi, kowang la owang pertama yg ako akan cari. Maaf andai ako telah melukai hati kowang secara tidak sengaja. *tertunduk malu*

Rahsia!
Sumer owang ada rahsia. Ako pasti kowang pun sama. Jangan nak tipu or nak nyorok2. Lumrah manusia, tak sah klu x berahsia, tak gitu?! Terpulang la, maybe dengan berahsia ada kebaikan nya. Itupun sebab ko nak jaga hati mereka. Tapi kadang2 klu berahsia yang melampau2, ko pun naik muak gak, meluat, menyampah. Oooo ye ye ako pernah terpikir, klu ako berahsia, adakah kowang akan meluat, menyampah atau sebaliknya? Ermmm... terpulang pada pemikiran dan perasaan kita sendiri. Tepuk dada, tanya diri sendiri!*uhukk uhukk, saket tepuk dada!*

Rimas!
Kadang-kadang bila ko terpaksa buat sesuatu dengan berulang2 atau kata yg berulang2, ooo sudah pasti akan wujud satu perasaan yang merimaskan dalam hati & kepala hotak kowang. Mcm mana nak mengelakkan perasaan itu? Ko pikir la sendiri... *muahahha*

Malas!
Ha klu perasaan ni wujud dalam hati kowang, erkkk x dapek nak nolong!!!! aahksss....

Nota Jemari: tiada kaitan ngan sesape, hanya sekadar luahan hati!

4 comments:

SiS-lin said...

kena TERJAH atau di TERJAH uma/dgn KAWAN mmg kena RAHSIA tp kita jd RIMAS sampai MALAS x de mood nak masak apa2..hahahaha kan?

AKO said...

hahhahha pandai2!!
ako suker pepatah ko tu lin... ;-)

muahahahah gelak beso ako dibuatnya..

SiS-lin said...

aku mmg dh lama guna pepatah ni..hahahahaha...

AKO said...

hahhahah bagus bagus,, kekalkan slalu :p