Followers

Thursday, May 14, 2009

Orang kata...

Ako: Nak kurus la..
Mereka: Nak KAWEN ker?

Ako: Nak g gym la..
Mereka: sbb nak KAWEN ker?

Ako: Tak nak makan nasi..
Mereka: Nak KAWEN ek....?

Ako: Nak kempis pewot la..
Mereka: eheh x kan nak KAWEN dah??

Ako: Kena kontrol makan la skrg..
Mereka: Ha ni musti nak KAWEN takut x muat baju..

Lastly,

Ako: HAPE KOWANG INGAT NAK KAWEN JE KE KENA BUAT SUMER TU??
Mereka terdiam.... gurlp..

Nota Jemari: takde mende lain ke nak pikir.. KAWEn! KAWEn! KAWEn! huh...

11 comments:

CT Delima said...

kawen best perghh.. x caya cuba tanya lin n beep beep hahaha

AKO said...

erkk best ek??
kawen je la yg best ek?
Klu NIKAH, best tak? :p

Jocko said...

bila ko nak KAWEN ni? tak jemput aku pon ???

Mat Gebu said...

Ehem..ehem...kawin best...tapi kalau jadi janda pun best jugak..boleh jadi femess sehhh!!!...tak caya cuba tengok sekarang dah ada jenama "kopi janda" di pasaran...

AKO said...

Jocko,
Nanti ako jemput laa...
ko kan nak jadi kameraman ako .. wkakakaa...

Mat,
caittt!!! weii x moh arr jadi janda.. ngeri seh... erkk gurlpp!! banyak gosip je nnt :p

Anonymous said...

hehehe.. memang patot pun kawen.. pat kawen.. tak sabo nak bag hadiah :aku? fara?":

AKO said...

ehemm ko nak bagi hadiah besar kan?? yeehaaaaaa jap jap nnt ako cr tok kadi dl... :-D

Anonymous said...

carik tok kadi?? owhhh.. itu bermakna, peranten lelaki da kompem lah yer?? tak yah carik2 lagi lah yer?? tahniah!!! hehehe

AKO said...

ooo ko nak sowang peranten lelaki ker?? ok ok jap ako tlg carikan buat ko gak.. pastu kita soh tok kadi tu nikahkan sama2 ek :p

Anonymous said...

nikah serentak?? tak mo.. nanti owg komen.. contoh "eh2.. mekap fara nmpk nipis jek, natural..kiut aje. nape mekap retna tebal sgt?? da mcm nk p sh0oting opera cina.. alahai.." hehehe. lbh kurang mcm tu ler ayat contohnye.. ngeee~~

AKO said...

cisssss contoh ko tu x betul tu dushhh dushhh!!!