Orang kata...

Ako: Nak kurus la..
Mereka: Nak KAWEN ker?

Ako: Nak g gym la..
Mereka: sbb nak KAWEN ker?

Ako: Tak nak makan nasi..
Mereka: Nak KAWEN ek....?

Ako: Nak kempis pewot la..
Mereka: eheh x kan nak KAWEN dah??

Ako: Kena kontrol makan la skrg..
Mereka: Ha ni musti nak KAWEN takut x muat baju..

Lastly,

Ako: HAPE KOWANG INGAT NAK KAWEN JE KE KENA BUAT SUMER TU??
Mereka terdiam.... gurlp..

Nota Jemari: takde mende lain ke nak pikir.. KAWEn! KAWEn! KAWEn! huh...
Share:

11 comments:

  1. kawen best perghh.. x caya cuba tanya lin n beep beep hahaha

    ReplyDelete
  2. erkk best ek??
    kawen je la yg best ek?
    Klu NIKAH, best tak? :p

    ReplyDelete
  3. bila ko nak KAWEN ni? tak jemput aku pon ???

    ReplyDelete
  4. Ehem..ehem...kawin best...tapi kalau jadi janda pun best jugak..boleh jadi femess sehhh!!!...tak caya cuba tengok sekarang dah ada jenama "kopi janda" di pasaran...

    ReplyDelete
  5. Jocko,
    Nanti ako jemput laa...
    ko kan nak jadi kameraman ako .. wkakakaa...

    Mat,
    caittt!!! weii x moh arr jadi janda.. ngeri seh... erkk gurlpp!! banyak gosip je nnt :p

    ReplyDelete
  6. hehehe.. memang patot pun kawen.. pat kawen.. tak sabo nak bag hadiah :aku? fara?":

    ReplyDelete
  7. ehemm ko nak bagi hadiah besar kan?? yeehaaaaaa jap jap nnt ako cr tok kadi dl... :-D

    ReplyDelete
  8. carik tok kadi?? owhhh.. itu bermakna, peranten lelaki da kompem lah yer?? tak yah carik2 lagi lah yer?? tahniah!!! hehehe

    ReplyDelete
  9. ooo ko nak sowang peranten lelaki ker?? ok ok jap ako tlg carikan buat ko gak.. pastu kita soh tok kadi tu nikahkan sama2 ek :p

    ReplyDelete
  10. nikah serentak?? tak mo.. nanti owg komen.. contoh "eh2.. mekap fara nmpk nipis jek, natural..kiut aje. nape mekap retna tebal sgt?? da mcm nk p sh0oting opera cina.. alahai.." hehehe. lbh kurang mcm tu ler ayat contohnye.. ngeee~~

    ReplyDelete
  11. cisssss contoh ko tu x betul tu dushhh dushhh!!!

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.