Followers

Thursday, May 21, 2009

Tahniah, AZLIN!!

Hepi besday, LIN!!!
Moga jadi ibu dan isteri yang baik.
n moga bertambah lagi rezeki awak..

Tahniah atas kelahiran baby "Muhammad Qaliff Umar" pada 20 Mei 2009.
Baby awak comei n tembam.. Patut la tembam kan, dia lahir berat 3.54 kg hehe... Bolat mcm bapak dia tapi putih mcm awak. ehehehe... ok la tu seimbang.

Nota Jemari: bila ayies Jr nak kuar ek... huhu

8 comments:

CT Delima said...

Comel nya baby tu ret... kawan sume dah ada baby. Ret bila lagi ret..x kesian ker kat ct yang ngidam nak makan nasi beriani ret tu hahahaha oiii serius lah ni !!

Anonymous said...

beb... lin adil ek?? alahaiiii... kiutnye. kensalam weh. bila ler turn aku lak nk dpt baby ek? hehehe

aku? fara? :)

Anonymous said...

beb... lin adil ek?? alahaiiii... kiutnye. kensalam weh. bila ler turn aku lak nk dpt baby ek? hehehe

aku? fara? :)

AKO said...

kak ct,
erkk akak nak baby ker?
laaaa nape minta kat saya.. g la minta kat CM ehhee :p

Fara,
huhu.... ako tgu baby ko kuar gak :-D

SiS-lin said...

tahniah Lin..
sama lak nama lbh krg dgn aku ek..
ko bila ret?
ank tekak je..hahahaa

AKO said...

Lin,
eheh anak tekak pun ada harga tau..
klu xde anak tekak x makan la ko :p

Kasawari said...

ingatkan sis lin yg dpt baby.. ha ha..

tahniah ler buat azlin.. comel budak ni..

ko bila nak dpt anak ha? ha ha....

AKO said...

eheh, ako br pasan komen si burung ni.. alahaii sowi sowi...

anak tekak ako kan dah ada :p
x sama ek :-D