Tahniah, AZLIN!!

Hepi besday, LIN!!!
Moga jadi ibu dan isteri yang baik.
n moga bertambah lagi rezeki awak..

Tahniah atas kelahiran baby "Muhammad Qaliff Umar" pada 20 Mei 2009.
Baby awak comei n tembam.. Patut la tembam kan, dia lahir berat 3.54 kg hehe... Bolat mcm bapak dia tapi putih mcm awak. ehehehe... ok la tu seimbang.

Nota Jemari: bila ayies Jr nak kuar ek... huhu
Share:

8 comments:

  1. Comel nya baby tu ret... kawan sume dah ada baby. Ret bila lagi ret..x kesian ker kat ct yang ngidam nak makan nasi beriani ret tu hahahaha oiii serius lah ni !!

    ReplyDelete
  2. beb... lin adil ek?? alahaiiii... kiutnye. kensalam weh. bila ler turn aku lak nk dpt baby ek? hehehe

    aku? fara? :)

    ReplyDelete
  3. beb... lin adil ek?? alahaiiii... kiutnye. kensalam weh. bila ler turn aku lak nk dpt baby ek? hehehe

    aku? fara? :)

    ReplyDelete
  4. kak ct,
    erkk akak nak baby ker?
    laaaa nape minta kat saya.. g la minta kat CM ehhee :p

    Fara,
    huhu.... ako tgu baby ko kuar gak :-D

    ReplyDelete
  5. tahniah Lin..
    sama lak nama lbh krg dgn aku ek..
    ko bila ret?
    ank tekak je..hahahaa

    ReplyDelete
  6. Lin,
    eheh anak tekak pun ada harga tau..
    klu xde anak tekak x makan la ko :p

    ReplyDelete
  7. ingatkan sis lin yg dpt baby.. ha ha..

    tahniah ler buat azlin.. comel budak ni..

    ko bila nak dpt anak ha? ha ha....

    ReplyDelete
  8. eheh, ako br pasan komen si burung ni.. alahaii sowi sowi...

    anak tekak ako kan dah ada :p
    x sama ek :-D

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.