Monday, May 11, 2009

Zoomm ke Setapak Indah

Sampai je KL, ako sms kat ct. Kebetulan nak hantarkan itu mangga2 kat empunya diri. Aiyakkk.... tak disangka2 empunya diri ada je sesuatu yang hendak dihidang. Alahaii kak, tengkiu so much.

Nota Jemari: ako makan, ko kisah ker?!

2 comments:

  1. Terima kasih dtg rumah semalam..mangga tu lom masak lagi.ingat nak buat kerabu mangga pon sodap kan hehehe

    Sori lah agar2 cendol tu x manis sgt,coz nak cepat maklum ler 1/2 jam jer ret nak sampai hehehe

    ReplyDelete
  2. Sama2 kasih kak..
    Ala saja je cakap cendol tu tawar.. ahahhaa... ok la tu kak, kang manis2 x pasal2 kena kencing manis plak..

    ;-)

    ReplyDelete

KOMEN? Sila Sila... Kalau nak ngutuk, AKO halau. Kalau komen yang membina, AKO terima.