Followers

Tuesday, June 30, 2009

adOooiii saket nya!!

Pagi ni bangun pagi terasa sengal2 seluruh badan.
Letih pun ada.. Opssss dah dah jangan nak pikir yg bukan2 plak.. *mana le tahu, kowang tu bkn leh ayat lain sket, konpom hotak tu nak menguning je*

Kisahnya, kakak ako bermalam di umah malam tadi. Hubbynya berkursus ke Melaka semalam dan juga arini. Maka, untuk mengelakkan keSEPIan *cheh!*, kakak ku pun bermalam bersama2 di dalam bilik.

Dipendekkan citer, ekceli dah lama x tido sekatil ngan kakak ako nih.
So malam tadi, ako soh je la dia tido ngan ako dalam bilik itu, di atas katil itu juga.

adOOOiiii .. betapa seksa nya malam tadi. Ako ingat kan ako tido paling lasak, ghope nya kakak ako lagi lasak dari ako. Waduhh makk aiii tido dah x ingat pape dah. Dah mcm wrestling ako rasa. Pulak tu, asek nak menghimpit je ke arah ako.. Adehh rimas weiii!! Siap ada bunyi2an bagai. Huwaaaaaaaaaaaa konpom mmg ako x leh tido!!

Siot je minah ni tau!
Tak pasal2 ako jadi JAGA tgh2 malam..
penatt weii........ penat nak menolak dia, penat nak tutup molot dia yg bising tu.. serba serbi ako rasa penat!! dushh dushh..... dan malam tadi x pasal2 ako hampir je terjatuh katil.

Aduss malam ni pun ako terpaksa berJAGA lagi kah??
tak nak tak nak. Malam ni harus ako paksa dia tido kat bilik lain.
Nak mampos klu ako x tido dek gara2 dengkuran dan kelasakan dia di atas katil.

PENGSAN!!

Nota Jemari: AWAS, ako akan pastikan ako tido nyenyak malam ni!!

4 comments:

CT Delima said...

HAHAHA....... kelakor lah ko ni ret. K.ct rasa sama2 berdengkur kuat kot, tu yang tak leh nak tido hehehe. Malam ni apa kata sama2 tido kat luar jadi sape yang tido lasak tu leh lah berguling sampai dapur kan kih kih kih

AKO said...

uishhh tak nak la camtu kak... ekeke... bughok plak ghope nyer tu nanti :p

*shay* said...

pergh dalam tidur pun boleh main wrestling...

AKO said...

pstt takkan x pernah kot :p