,

adOooiii saket nya!!

Pagi ni bangun pagi terasa sengal2 seluruh badan.
Letih pun ada.. Opssss dah dah jangan nak pikir yg bukan2 plak.. *mana le tahu, kowang tu bkn leh ayat lain sket, konpom hotak tu nak menguning je*

Kisahnya, kakak ako bermalam di umah malam tadi. Hubbynya berkursus ke Melaka semalam dan juga arini. Maka, untuk mengelakkan keSEPIan *cheh!*, kakak ku pun bermalam bersama2 di dalam bilik.

Dipendekkan citer, ekceli dah lama x tido sekatil ngan kakak ako nih.
So malam tadi, ako soh je la dia tido ngan ako dalam bilik itu, di atas katil itu juga.

adOOOiiii .. betapa seksa nya malam tadi. Ako ingat kan ako tido paling lasak, ghope nya kakak ako lagi lasak dari ako. Waduhh makk aiii tido dah x ingat pape dah. Dah mcm wrestling ako rasa. Pulak tu, asek nak menghimpit je ke arah ako.. Adehh rimas weiii!! Siap ada bunyi2an bagai. Huwaaaaaaaaaaaa konpom mmg ako x leh tido!!

Siot je minah ni tau!
Tak pasal2 ako jadi JAGA tgh2 malam..
penatt weii........ penat nak menolak dia, penat nak tutup molot dia yg bising tu.. serba serbi ako rasa penat!! dushh dushh..... dan malam tadi x pasal2 ako hampir je terjatuh katil.

Aduss malam ni pun ako terpaksa berJAGA lagi kah??
tak nak tak nak. Malam ni harus ako paksa dia tido kat bilik lain.
Nak mampos klu ako x tido dek gara2 dengkuran dan kelasakan dia di atas katil.

PENGSAN!!

Nota Jemari: AWAS, ako akan pastikan ako tido nyenyak malam ni!!
Share:

4 comments:

  1. HAHAHA....... kelakor lah ko ni ret. K.ct rasa sama2 berdengkur kuat kot, tu yang tak leh nak tido hehehe. Malam ni apa kata sama2 tido kat luar jadi sape yang tido lasak tu leh lah berguling sampai dapur kan kih kih kih

    ReplyDelete
  2. uishhh tak nak la camtu kak... ekeke... bughok plak ghope nyer tu nanti :p

    ReplyDelete
  3. pergh dalam tidur pun boleh main wrestling...

    ReplyDelete
  4. pstt takkan x pernah kot :p

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.