Followers

Sunday, June 28, 2009

Deting bersama para IBU

Alkisahnya, petang sabtu semalam berjanji la ako dengan beberapa rakan kelas untuk bertemu. Mau berdeting sempena seorang kawan yang baru sahaja dapat baby. Tempat dituju adalah ke Condo Danau Impian di Taman Desa.

Alhamdulilah akhirnya setelah sekian lama menanti, lahirlah seorang baby boy yg comei sesangat. Adusss geram ako tengok an. Masih ingat entry kawan ako yg baru dapat baby dulu tu? Ha, dapat juga ako melawat dia yang masih lagi dalam waktu berpantang.

Wah wah, tengok tu Qaliff Umar pun nak berposing depan kamera ye sama ngan mummy.

Ako nak le juga menerai mendokong baby itu. Tapi asal aje ako dokong dia melalak. erkk aiyo, apa ke hal nya kan?! Ye la ye la ako tahu arr tangan ako bukan tangan seorang ibu. huwaaaaaaaa nak juga ada baby!!!

Bila kawan ako yg dokong, elok aje itu baby x meragam. Ye la ako mengerti, kawan ku itu adalah seorang ibu beranak dua. huh, mencikkk!! nak juga jadi ibu... bluwekkkkkkkkkk :p

Bergambar kenangan bersama para ibu. Ye ye ako hanya mampu menumpangkan anak kawan ako di atas riba itu. :p

Adusss... memasing dah ada keluarga sendiri. Malas nya mau dengar soklan, "ko bila lagi?" huwaaaaa kowang mmg kijam!!! dushh dush.... Berkumpul bersama mereka ada sahaja cerita ttg skolah, guru atau pun rerakan yg lain. Banyak betul cerita2 terkini yang ako tertinggal. Ntah bila dapat berkumpul beramai2 lagi. Walau jarang bertemu, tapi ingatan dan kenangan bersama sahabat tetap dalam hati sanubari.

FRIENDS FOREVER!!

Nota Jemari: adehh sbb tu ako x suker nak g REUNION. Konpom mereka sumer akan datang berdua.

2 comments:

CT Delima said...

Bila lagi tu ret oiiiiii..... ko tgk ler baby tu pun dok nangis jer time ko dokong tu.

AKO said...

hahaa
tunggu!!
Ala baby tu saja tuh dia nak manja2 ngan kita :p