,

Doyan oo Doyan

Tetiba kete benti....
Ada owang mcm mengidam nak makan doyan.
Dari mula sampai la akhirnya benti juga kat tepi jalan, semata2 mau melantak doyan.. OOoo agak2 laki sape la tu kan.. hehehee


Dia tgh sibuk memilih doyan..
Kami hanya memerhati didalam kete sahaja.
Hujan turun, ko dendiam je dok dalam kete..
Menanti la kami sumer dengan keSABARan....


Mereka kureng mau melantak doyan...
Sorang tgh menahan kesaketan.
Sorang lagi tidak berminat kepada itu 'raja buah'.
Tapi dipaksa juga menelan barang seketul sebiji doyan itu.
dan hasilnya kowang lihat la sendiri muka dia mcm x puas ati..
opssssss ya ampun kak ct.. muahahahaa


Yang mereka, jangan ckp pape la, mmg HANTU DOYAN!!
muahahhahaa.................

burlpppp sendawa, kentut, sumer bau doyan dah nih...
Klu layan gambar2 kat sini je la k..

Nota Jemari: aduss saket pewot makan doyan
Share:

4 comments:

  1. elehhh ko tu pun saje je interframe dok bersila je tu...
    Tp sebenarnye byk ko mkn dr kitaorg kan..hahahahahaha
    kentut pun bau dorian..hahahaha

    ReplyDelete
  2. nasib baik time CM gi toilet tu x der bau doyan ko hehehe.awat muka k.ct tu cam x puas hati erk..... rasanya tertelan biji doyan kot hahaha

    ReplyDelete
  3. Jocko,
    U like them?? hehhe pi la makan weiii

    Lin,
    erkk ako asek terkentut2 je ni pas makan doyan.. burlpp...

    kak CT,
    muahahha... adussss pstt sedap kan doyan :p pasni konpom nak makan lagi..

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.