Followers

Monday, June 22, 2009

Doyan oo Doyan

Tetiba kete benti....
Ada owang mcm mengidam nak makan doyan.
Dari mula sampai la akhirnya benti juga kat tepi jalan, semata2 mau melantak doyan.. OOoo agak2 laki sape la tu kan.. hehehee


Dia tgh sibuk memilih doyan..
Kami hanya memerhati didalam kete sahaja.
Hujan turun, ko dendiam je dok dalam kete..
Menanti la kami sumer dengan keSABARan....


Mereka kureng mau melantak doyan...
Sorang tgh menahan kesaketan.
Sorang lagi tidak berminat kepada itu 'raja buah'.
Tapi dipaksa juga menelan barang seketul sebiji doyan itu.
dan hasilnya kowang lihat la sendiri muka dia mcm x puas ati..
opssssss ya ampun kak ct.. muahahahaa


Yang mereka, jangan ckp pape la, mmg HANTU DOYAN!!
muahahhahaa.................

burlpppp sendawa, kentut, sumer bau doyan dah nih...
Klu layan gambar2 kat sini je la k..

Nota Jemari: aduss saket pewot makan doyan

4 comments:

Jocko said...

i likeeeeee it

Sis-Lin said...

elehhh ko tu pun saje je interframe dok bersila je tu...
Tp sebenarnye byk ko mkn dr kitaorg kan..hahahahahaha
kentut pun bau dorian..hahahaha

CT Delima said...

nasib baik time CM gi toilet tu x der bau doyan ko hehehe.awat muka k.ct tu cam x puas hati erk..... rasanya tertelan biji doyan kot hahaha

AKO said...

Jocko,
U like them?? hehhe pi la makan weiii

Lin,
erkk ako asek terkentut2 je ni pas makan doyan.. burlpp...

kak CT,
muahahha... adussss pstt sedap kan doyan :p pasni konpom nak makan lagi..