Erkk.... kena tag la... Tapi sbbkan ako x de idea nak hapdet apa n terRAJIN, maka ako dengan senang lenang mnjawab tag mummykika ni.. So, layannnnn!!

1. Apa perasan sekarang- takot sbb ako keSEORANGan, msk malam ni dah 2 mlm berturut2.. huwaaaaaaaaaaa!!!!!

2. Saya nak makan - KFC yg baru itu, nak tahu betul ke PEDAS sesangat?!

3. Saya x suka - tinggal sorang2!!!

4. Impian saya - nak buat 'rumah & tangga' sendiri

5. Haiwan yg saya tidak suka - erkk ekceli ako x suker sumer. Ako bukan pencinta haiwan, harap maklum.

6. Saya harapkan - kehidupan yang bahagia sampai bebila

7. Jika boleh diputarkan masa - ako nak kembalikan arwah MAK & ABAH, nak jaga derang betul2, nak manja2 ngan derang, nak sokaria dengan derang..

8. Saya pada 10 thn akan datang - 41???? gurlppp, oh gosh!!!!

9. Hp saya adalah - Nokia N95

10.Saya pernah bercinta sebanyak - erkk x terkira... mls nak kira!!

11.Saya suka pada - DIA

12.Kawan2 saya - terlalu ramai nak disebutkan sowang2

13.Pernah dikhianati - ermm mcm pernah! tapi nanti ako pk balik ek... *wink*

14.Apa yang hendak dilakukan terhadap org yg mengkhianati anda - ermm ntah ek no komen

15.Senaraikan 8 orang untuk di tag - erkk PERLU ker???? tak yah la kan..

Nota Jemari: SETEL!!