Followers

Tuesday, November 3, 2009

"Hepi bEsday, LAN"

Salam pagi Selasa,
Ye ye citer pasal makan lagi kat department ako. Kata nya nama department pun Jabatan Aku Suker Makan (JASM). muahahahahaa maka mmg konpom la ada je jamuan makan lebih2 lagi bila BOS2 sumer takde kat opis. Bak kata pepatah melayu, "bila kucing takde, tikus pun menari2". lalalalaalalaa.... suker suker!


Besday kek untuk besday 'boy' tapi dijadikan citer tiba2 besday 'boy' tiada kat tempat kejadian. Errkk...


Namun begitu, walau owang yang diraikan tiada di situ, majlis makan2 tatap diteruskan. Nama pun makan, so tunggu apa lagi, terus MELANTAK la memasing dengan rakus nya. muahahahhaa




Dan dengar citer jamuan makan2 semalam petang adalah ditaja oleh Kak Farina. Tengkiu kak, murah rezeki. AMIN!!!

Nota Jemari: bila la nak ada rezeki lagi ni kan

No comments: