Followers

Sunday, December 13, 2009

Bersiaran dari Tmn Rowther

Dah dua malam berturut2 ako bermalam kat sini.
Dan 2 malam berturut2 juga ako tiada di umah sendiri.
Melepak.... mensurfing.. oh ye klu melepak kat sini harus la senang dan gian mau layan tenet. Sebabnya tenet disini adalah FREE memanjang.... Syiokk!!!

Lunch... erkk x pasal2 ako kena masak!
Jgn risau seb baek dia soh ako masak lauk daging kicap jer.. Phewww lega!
Dari pagi terpikir nak tukar template blog nih.
Cari punya cari.... tunggu la ye klu ada perubahan, ada lah.

So ok la nak g masak dulu!
Dah 12 tengahari nih..
Chiow.....

ps: ako tengah giat menghapdet list link2 blog

Nota Jemari: pssttt best tak?

4 comments:

AzuanBudakPandai said...

selamat memasak yea huhu

AKO said...

ye ye tq

Cik Zura said...

uihks sebab tuh ko cari rendang yer..ikikikikiikik

AKO said...

hahahaha bole la dikirakan mcm tu :p pssttt ada tak? Nanti ako alert ko ye bila nak ;)