JASM Gift Giving 2009

3 Disember 2009, 'Gift Giving' bagi department ako. Macam tahun2 lepas juga cuma kali ni kita ubah sket cara pertukaran hadiah. Klu sebelum2 ni kita buat undian dengan cabutan nama. Tapi kali ni, kita buat game. Siapa menang bole pilih hadiah dulu. Wah sangat lah excited!! Tapi kesudahnya ako juga jadi owang terakhir tuk pilih hadiah. Sebabnya tak menang pun sumer game yang dipertandingkan. Mencikkk!!!!


~sangat khusyuk membuat game pertama tapi kalah jua~

Sape menang game buleh pilih hadiah. Ko x excited ke nama nya tu!!??? Berangan nak hadiah besar...huhu...

Last2 tatap kalah dan kalah. Akhir2 kena denda pecahkan telur. Memula dibagitau, dalam empat2 biji telur ada sebiji yang belum direbus. Harus la ko pilih telur berhati2, x nak terambil telur yang belum masak. Tapi kesudahnya mereka menipu!! Sumer telur adalah sudah direbus 100%.  Cisssssss!!!!!

Camne derang leh menang... Belum dapat jawapan dah beratur dulu.. Iskk... sumernyer MENIPU aka MENIRU!!! alaahaaiii lurus bendul ghope nya ako nih... iskk iskk....

Dan dalam banyak2 hadiah yang ako pilih, *x byk pilihan dah pun*, ako dapat hadiah seperti di atas. Towel muka 4 helai dari AKEMI. Tengkiu....

Akhir sekali, mood disudahi dengan cahaya kegembiraan bila diumukan ako dan Ryn dapat award sempena penat lelah kami berlatih untuk menjayakan malan annual dinner tempoh hari... Yeeehaaaaaaaa!!! I lap u laaa BOSSS n kepada yang telah sudi mencalonkan kami berdua .... Alhamdulilah dihargai jua.

Nota Jemari: murah rezeki, petang ni kami banjer makan2....
Share:

2 comments:

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.