Followers

Monday, December 7, 2009

Koleksi Jam lagi

Salam,
Lama rasa nya x coret sesuatu kat sini. Kesempitan waktu ditambah kekurangan emosi, membuatkan ako jarang mahu bercerita kat sini lagi. Tapi arini dengan satu semangat, ako cuba gagahkan jua meninggalkan sesuatu untuk tatapan kowang sumer.


Ekceli x tau nak citer apa. Al-maklum lama x celoteh buatkan kepala hotak pun cam payah nak berfungsi dengan betul. Cuma baru2 ni ako nak kongsi ngan kowang. Ako telah menambah koleksi jam yang sedia ada. Idok le mahal mana pun. Murah sesangat. RM6.80 sahaja... ahaakkssssss murah gilossss kan!!! :-D


Dan ini juga koleksi ako yang terbaru. Tarak mahal cuma RM9.90 sahaja. Simple!! Cukup untuk ako pakai di waktu kebasahan... Erkk maksud ako, klu jam murah nak pakai bebila pun x kisah. Klu jam yang mahal, harus kena jaga elok2, nak pakai pun kena tgk keadaan dan situasi. Errkk kowang paham kah? Tak paham, buat2 je la paham k..

So, sampai jumpa lagi kat lain cerita. Tunggu!

Nota Jemari: semakin malas

2 comments:

CT Delima said...

same ler ngan kita..jam mahal cuma mampu beli satu jer. tu pakai bila perlu. kalau setakat jam biasa2 tu dah bole buat koleksi jam kat rumah ni hehehe. Jam yang rm9.90 tu lebih cantik2 berbanding yang mahal. tu yang main rembat jer kalau kenan huhuhuhu.

AKO said...

kan kak... walau murah tatap cantek di mata hati kita hahaha