Koleksi Jam lagi

Salam,
Lama rasa nya x coret sesuatu kat sini. Kesempitan waktu ditambah kekurangan emosi, membuatkan ako jarang mahu bercerita kat sini lagi. Tapi arini dengan satu semangat, ako cuba gagahkan jua meninggalkan sesuatu untuk tatapan kowang sumer.


Ekceli x tau nak citer apa. Al-maklum lama x celoteh buatkan kepala hotak pun cam payah nak berfungsi dengan betul. Cuma baru2 ni ako nak kongsi ngan kowang. Ako telah menambah koleksi jam yang sedia ada. Idok le mahal mana pun. Murah sesangat. RM6.80 sahaja... ahaakkssssss murah gilossss kan!!! :-D


Dan ini juga koleksi ako yang terbaru. Tarak mahal cuma RM9.90 sahaja. Simple!! Cukup untuk ako pakai di waktu kebasahan... Erkk maksud ako, klu jam murah nak pakai bebila pun x kisah. Klu jam yang mahal, harus kena jaga elok2, nak pakai pun kena tgk keadaan dan situasi. Errkk kowang paham kah? Tak paham, buat2 je la paham k..

So, sampai jumpa lagi kat lain cerita. Tunggu!

Nota Jemari: semakin malas
Share:

2 comments:

  1. same ler ngan kita..jam mahal cuma mampu beli satu jer. tu pakai bila perlu. kalau setakat jam biasa2 tu dah bole buat koleksi jam kat rumah ni hehehe. Jam yang rm9.90 tu lebih cantik2 berbanding yang mahal. tu yang main rembat jer kalau kenan huhuhuhu.

    ReplyDelete
  2. kan kak... walau murah tatap cantek di mata hati kita hahaha

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.