Malam bersama "NATRAH"

Selamat dah malam tadi ako layan teater 'NATRAH' kat Istana budaya bersama kak lin. Overall jalan citer ok la, not so bad. Macam biasa ada scene2 kelakar sket, ada scene yg 'boring'. Pape pun layan teater tu mmg x sedar cepat je masa berlalu. Sedar2 citer dah abesh jer.....

Harus la bergambar dengan NATRAH yg sebenar. Walau hanya bersama sekeping gambar, jadi la kan.

Watak utama MAYA sebagai NATRAH
Umie Aida sebagai Che Aminah

Bila 'natrah' dan 'mansor adabi' bertemu...

Penampilan khas Sofea Jane sebagai Natrah bila tua.

Nota Jemari: tapi sayang Natrah kembali ke agama asal akhirnya....

2 comments:

  1. Salam. Natrah? Sadis kan realiti yang berlaku. Bila Fatini Yaakub selongkar kisah ini pada awal 90-an, kita sebenarnya masih ada pelung untuk islamkan dia kembali. Apa daya, takdir Allah tak siapa mampu menolaknya.

    Tak berkesempatan nengok teater ni...

    ReplyDelete
  2. Yup mmg sadis pun... Yang sedih tu dia meninggal sebagai orang kristian.. Betul tu takdir DIA takde sape dapat menolaknya...

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: anakomak6@gmail.com