, ,

Selamat Pengantin Baru

Samat malam sume,
Ini la tujuan sebenar ako pulang ke Jay Bee kali ni. Menghadiri jemputan kenduri kawen syaiina. Ekceli ni pestime nak jumpa ngan budak nih. Berdebar-debar pun ada gak... Anyway, thank you ye dik sebab sudi gak menjemput kami sumer makan kenduri.


Dan semestinya la ako ke kenduri bersama mereka.


Wah-wah tersenyum lebar si pengantin baru ye..
Moga kekal ke anak cucu ye....


Akhirnya ketemu jua....

Nota Jemari: adehhhh saket pewott asek makan jer nih.....
Share:

2 comments:

  1. suka tengok gambo ko dgn pengantin berdua tu... ada iras2 sket.. dan mungkin tempias pengantin terkena sket kat ko.. he he

    ReplyDelete
  2. Alhamdulilah.. amin amin...
    Doa2 lagi untuk ako... ;-)

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.