Followers

Monday, December 21, 2009

"Susuk Pocong kah??" gurlppp....

"Jikalau anda boleh tahan nikmati koleksi video peribadiku yang hebat, sila balas Ya. Warning! Hanya untuk umur 18 keatas!" -sms- 0147437102

MOTIF!!??? MOTIF??!! MOTIF??!!!Ko hantar sms berbaur begitu ke henpon ako????!!!! erkk.. Ako tak kenal, alih2 dapat sms dari no yang tak dikenali. Ha klu kowang nak tahu, try ar tipon no tu... Sila Sila... Yang pasti pape yang terjadi atas tanggungan sendiri ye, harap maklum!!

Nota Jemari: Apa kesss plak nih?????

6 comments:

Kasawari said...

aku pernah dpt sms ni.. terus aku reply "kepala bapak kau!"

Cik Zura said...

aku pun dapat la... hehehhe.. tapi aku jawab "aku pun ada koleksi jugak, ko nak ker..??"

@zk@m said...

baru dapat semalam......hahahaha...... nth apa kes nak kongsi2 ngan org...... nampak sgt koleksi xda kualiti....hahaha

AKO said...

Ntah pape la owang yg sms ni.. Dah takde kojer ke hape...
iskkk.....

Hilang keSUCIan kepala hotak ako jap muahahaha...

CT Delima said...

Emm..benda2 macam ni jgn ko layan ret..k.ct kalau dapat terus jer DELLETE... x kosa mak nak layan hahahaha

AKO said...

mmg x layan pun kak..
ekceli pestime dapat sms mcm tu...