Followers

Thursday, January 27, 2011

Lucky Draw >> Cabutan Bertuah My Followers Blog S.H.A.I.Z.H.A.R

Apo panjang bonar tajuk tu weiii???!!!!
Pape pun, layan je la k.

Kowang tak nak hadiah ke?
Ako nak...
So sesape nak hadiah jom ikut ako join contest ni k ;-)

Ni haaa.. budak shaizhar yang punya contest.
Dia soh tempek banner gambar dia. So ako ngikut je la kan...
Ako tak moh letak gambar dia besar-besar, kang riak dia weii.. muahahaaa

Ok, ako sudah jadi follower kamu lama dulu.
Sebagai bukti, sila silhat objek di atas.

Dan jangan lupa masukkan saya ke dalam list kamu!

Tarikh tutup pada  01 16.02.2011 jam 11.59pm
Keputusan pada 02 17.02.2011 jam 11.11am
Hadiahnya: RM30 dlm bentuk top up terus ke No.Celcom/Maxis/Digi.


Nota Jemari: jom join, senang kan ;-)

4 comments:

ch@ said...

Nampak sangat kita pengikut setia dia kan kakRet, kakRet, sisLin, kasawari, dgn kakCT kan tu? hahaaa.

chii said...

mcm menarek je..tp kalo baru jd pengikut bleh je kan...huhuh

ferra ferro said...

good luck utk contest ni ye ! =D

nur aisya humaira said...

Assalam..
Gud Luck..:)

Entry Latest : Aaiihhh,Syok jugak ye jadi Penganggur!!