, ,

Jawapan bila nak kawen


Skema jawapan kpd soalan cepucemas (bila nak kawen?)

Kenapa Lambat? 
✔ Kerna Allah tahu masa yg tbaik utk ku.

Dah Berpunya? 
✔ Ya. Kerna setiap org tlh ditetapkan jodoh masing2.

 Siapa? 
✔ Nanti Allah akan perkenalkan kpd ku.

 Bila?
✔ Bila kami dah dipertemukan. InsyaAllah jemput dtg ke walimatul urusku nanti.


P/S: Jgnlah selalu btanya bila org tu nak kawen. Krn semua RAHSIA itu, tletak DI TANGAN ALLAH. 

Sampai masa Allah akan membongkarkannya. InsyaAllah.

Selamat Menjawap... Hihihi
Senyum tak perlu kata apa2. ^__^♥


Alhamdulillah... Silalah tag diri masing2 dan rakan2 kalian di gambar2 ini... Semoga kita semua sentiasa berada dalam rahmat serta redha Ilahi... InsyaAllah... Amiin ya rabal alaminnn.... ^____^♥

Nota Jemari: sumber dari FB
Share:

4 comments:

  1. tak abis2 la soklan nih.. aku yg dh kawen pon cam nk hempuk kat sapa yg suka tnya soklan cenggini hishh

    ReplyDelete
  2. lek luuuuuu...*jawapan rempit*

    ReplyDelete
  3. Amin ya rabbal alamin.






    Nak awin..!! erkkk..??!!!

    ReplyDelete
  4. kasik jer senyuman gediks kan orang yang tanya... :)

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.