Followers

Wednesday, October 19, 2011

Jawapan bila nak kawen


Skema jawapan kpd soalan cepucemas (bila nak kawen?)

Kenapa Lambat? 
✔ Kerna Allah tahu masa yg tbaik utk ku.

Dah Berpunya? 
✔ Ya. Kerna setiap org tlh ditetapkan jodoh masing2.

 Siapa? 
✔ Nanti Allah akan perkenalkan kpd ku.

 Bila?
✔ Bila kami dah dipertemukan. InsyaAllah jemput dtg ke walimatul urusku nanti.


P/S: Jgnlah selalu btanya bila org tu nak kawen. Krn semua RAHSIA itu, tletak DI TANGAN ALLAH. 

Sampai masa Allah akan membongkarkannya. InsyaAllah.

Selamat Menjawap... Hihihi
Senyum tak perlu kata apa2. ^__^♥


Alhamdulillah... Silalah tag diri masing2 dan rakan2 kalian di gambar2 ini... Semoga kita semua sentiasa berada dalam rahmat serta redha Ilahi... InsyaAllah... Amiin ya rabal alaminnn.... ^____^♥

Nota Jemari: sumber dari FB

4 comments:

Ely Hasrul said...

tak abis2 la soklan nih.. aku yg dh kawen pon cam nk hempuk kat sapa yg suka tnya soklan cenggini hishh

Biqque said...

lek luuuuuu...*jawapan rempit*

Oh Oeya said...

Amin ya rabbal alamin.






Nak awin..!! erkkk..??!!!

Anaa said...

kasik jer senyuman gediks kan orang yang tanya... :)