Wednesday, October 19, 2011

Jawapan bila nak kawen


Skema jawapan kpd soalan cepucemas (bila nak kawen?)

Kenapa Lambat? 
✔ Kerna Allah tahu masa yg tbaik utk ku.

Dah Berpunya? 
✔ Ya. Kerna setiap org tlh ditetapkan jodoh masing2.

 Siapa? 
✔ Nanti Allah akan perkenalkan kpd ku.

 Bila?
✔ Bila kami dah dipertemukan. InsyaAllah jemput dtg ke walimatul urusku nanti.


P/S: Jgnlah selalu btanya bila org tu nak kawen. Krn semua RAHSIA itu, tletak DI TANGAN ALLAH. 

Sampai masa Allah akan membongkarkannya. InsyaAllah.

Selamat Menjawap... Hihihi
Senyum tak perlu kata apa2. ^__^♥


Alhamdulillah... Silalah tag diri masing2 dan rakan2 kalian di gambar2 ini... Semoga kita semua sentiasa berada dalam rahmat serta redha Ilahi... InsyaAllah... Amiin ya rabal alaminnn.... ^____^♥

Nota Jemari: sumber dari FB

4 comments:

  1. tak abis2 la soklan nih.. aku yg dh kawen pon cam nk hempuk kat sapa yg suka tnya soklan cenggini hishh

    ReplyDelete
  2. lek luuuuuu...*jawapan rempit*

    ReplyDelete
  3. Amin ya rabbal alamin.






    Nak awin..!! erkkk..??!!!

    ReplyDelete
  4. kasik jer senyuman gediks kan orang yang tanya... :)

    ReplyDelete

KOMEN? Sila Sila... Kalau nak ngutuk, AKO halau. Kalau komen yang membina, AKO terima.