Teater: Badai Semalam


Uishh..... 
Siyes ako baru tahu ada teater baru kat Istana Budaya.
"Badai Semalam", adaptasi dari novel karya Khadijah Hashim.
Dilakonkan oleh Erra Fazira, Aaron Aziz & Fizz Fairuz.

11-20 November 2011.

Jeling-jeling di sana, erkk "psstt ada aaron aziz ni!! Bole pegi tak?!!"

Ye la ye la owang tahu, masa tu tak sesuai.
hurmm... sob sob.. "psstt abang aaron, saya jumpa anda kat sana je la ye" :p

Nota Jemari: melepas ..!
Share:

4 comments:

  1. huish time memula dorg pilih Erra belakon aku dh tau psl badai semalam nih. tp cam bese la.. teater xmasuk dlm list papi.. so diam2 aje lah (kecuali dpt teket free! haha)

    ReplyDelete
  2. Ely,
    ako memang suka teater ni tapi tu la kadang2 xde masa n xde geng nak pi tengok..

    ReplyDelete
  3. Date ni ade 'rewang' kt Kg Melayu Majidee hik3 :D

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.