,

psstt psst!

Ehem..
esok kan... esok kan...
ada sesuatu akan dilancarkan....

Untuk kegunaan kowang sumer juga..
So, tunggu tauu!!!!

Nota Jemari: lagi berkualiti atau sama je ek? heheh... *marah plak kang staf JPOM ngan soklan ako ni!* :p

psstt ila, slalu conpius JOPPK ngan JPOM hehe :p TQ *wink
Share:

10 comments:

  1. benda apa tu agaknya....kuar berita tak?

    ReplyDelete
  2. musti kuar punya coz PM yg rasmikan...

    ReplyDelete
  3. isk..bukan JOPPK lah...JPW aiyookkk mmg depa marah..susah payah depa keje..JOPPK dapat nama..ha ha ha

    satu lagik is FSD...huhuhu

    ReplyDelete
  4. hhahahah patot ar cam rasa silap je taip haha.. ok ok jap nk betulkan :p

    ReplyDelete
  5. takpe takpe...

    itupun sbb tau..
    kalau ila tak tahu
    ila pun anggap betul...
    huhuhuhu..

    tak sabo nieH Retna

    ReplyDelete
  6. aik..ape dia awk..
    bunyi cam suspen jek..xsabo ni..
    kongsila..

    ReplyDelete
  7. ila,
    sabar sabar...
    tgl beberapa jam je lagi :p

    cikyatz,
    hehehe duit baru bakal dilancarkan ptg nih..

    ReplyDelete
  8. apa dia? apa dia? (gaya kepochi)

    ReplyDelete
  9. Pelancaran duit baru jam 4.20 petang ni... ;-)

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.