,

Pretty Fabric

Salam Ramadhan,

Memandangkan dah masuk bulan ramadhan..
Memandangkan raya bakal menjelma...
Memandangkan kena la buat baju baru gamak nya kan..
Memandangkan kowang pun musti nak cantek-cantek di pagi syawal..

Apa kata kowang jenguk-jenguk la kat http://www.prettyfabric.blogspot.com/ untuk mendapatkan fabric terkini dengan harga yang berpatutan.

Macam-macam patern,
macam-macam warna,
macam-macam jenis fabric nya..

Tak beli, tak apa.
Tak rugi klu menjenguk..

Mari lihat,
ada yang berkenan, boleh la sambar satu.

Harga serendah RM45 sehingga RM67 (4 meter).

So, apa tunggu lagi, jom terjah
http://www.prettyfabric.blogspot.com/

Nota Jemari: ..selamat menyambut raya hehe!!
Share:

No comments:

Post a Comment

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.