,

Teater: Maduku KALUT


Teater selama 1jam 30minit bergenre fast komedi ini diarahkan oleh Muhammad Azhar Zainal. Teater ini bakal mencuit hati penonton dengan kisah si suami yang beristeri dua.

Kisah komedi yang berlatarbelakangkan era moden, mengisahkan tentang kehidupan seorang pemandu teksi yang terpaksa memberikan komitment terhadap kerjayanya yang tidak menentu masa dan kehidupan rumah tangganya bersama dua orang isteri. 

Dimana isteri pertama dan kedua tidak tahu yang mereka dimadukan. Kekalutan demi kekalutan terus berlaku dan akhirnya rahsianya terbongkar namun semua orang orang tidak lagi mempercayainya.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Eh eh ni sape peminat Izue Islam ngan Nad Zainal, bole la rembat tiket tengok teater ni kat Istana Budaya.
Teater ni akan berlangsung dari 27 hingga 30 September 2013.
Kowang boleh beli tiket ni di :-


Tadi sesaja la klik nak tengok rege tiket.
Pastu sesaja klik nak tengok banyak lagi seat tak.
Aikk tapi sejak bila istana budaya ni pentas dia kat tengah-tengah ek?
Coz sekarang ni kiri kanan pentas dah boleh duduk.
Ada sesape pernah gi istana budaya bebaru ni tak?

Lama giler tak tengok teater.
Anyone nak jadi peneman aii tak??
#nak gi deting arr

Nota Jemari: Asri oo Asri, awak nak jadi peneman saya tak? :p
Share:

No comments:

Post a Comment

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.