Followers

Friday, January 10, 2014

Rezeki jangan ditolak


Macam mana la x bolat.... 
Ada je rezeki orang bagi...
Nak tak nak kena terima juga la, ye tak?

Dulu slalu gak share-share ngan orang sebelah.
Tapi skrg ni mana ada orang kat sebelah dah..
Jadinya kena la melantak sengsorang kan?!
Hahahaha.... ke aku pas kat ko je la nanti sis lin.. 

Apa? Ko ingt ko sorg je nak kecut!
Mana aci kecut sengsorg...
Gemok biar sengsoranf tapi klu nak mengecil biar kongsi reramai ilmunya, tak gitu awak :p

Anyway tengkiu kepada yang memberi.
Lenkali bagu benda lain plak bole?
Hahaha apa kes ko lak yang nak demand2 kan...

Nota Jemari:  alhamdulilah....

1 comment:

Sis Lin said...

Hahaha aku tak moh kecut laaa...aku nak mengecil, klu kecut lembih gebeh leeee...hahahaha

Uma aku byk coklat, nk tgglkan ko nnti, srh ko perabis bg besaq hahaha