Rezeki jangan ditolak


Macam mana la x bolat.... 
Ada je rezeki orang bagi...
Nak tak nak kena terima juga la, ye tak?

Dulu slalu gak share-share ngan orang sebelah.
Tapi skrg ni mana ada orang kat sebelah dah..
Jadinya kena la melantak sengsorang kan?!
Hahahaha.... ke aku pas kat ko je la nanti sis lin.. 

Apa? Ko ingt ko sorg je nak kecut!
Mana aci kecut sengsorg...
Gemok biar sengsoranf tapi klu nak mengecil biar kongsi reramai ilmunya, tak gitu awak :p

Anyway tengkiu kepada yang memberi.
Lenkali bagu benda lain plak bole?
Hahaha apa kes ko lak yang nak demand2 kan...

Nota Jemari:  alhamdulilah....

1 comment:

  1. Hahaha aku tak moh kecut laaa...aku nak mengecil, klu kecut lembih gebeh leeee...hahahaha

    Uma aku byk coklat, nk tgglkan ko nnti, srh ko perabis bg besaq hahaha

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: anakomak6@gmail.com