,

Rezeki jangan ditolak


Macam mana la x bolat.... 
Ada je rezeki orang bagi...
Nak tak nak kena terima juga la, ye tak?

Dulu slalu gak share-share ngan orang sebelah.
Tapi skrg ni mana ada orang kat sebelah dah..
Jadinya kena la melantak sengsorang kan?!
Hahahaha.... ke aku pas kat ko je la nanti sis lin.. 

Apa? Ko ingt ko sorg je nak kecut!
Mana aci kecut sengsorg...
Gemok biar sengsoranf tapi klu nak mengecil biar kongsi reramai ilmunya, tak gitu awak :p

Anyway tengkiu kepada yang memberi.
Lenkali bagu benda lain plak bole?
Hahaha apa kes ko lak yang nak demand2 kan...

Nota Jemari:  alhamdulilah....

Share:

1 comment:

  1. Hahaha aku tak moh kecut laaa...aku nak mengecil, klu kecut lembih gebeh leeee...hahahaha

    Uma aku byk coklat, nk tgglkan ko nnti, srh ko perabis bg besaq hahaha

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.