Followers

Thursday, August 28, 2014

Habis dah raya!!

Dah abesh rupa nya raya ye.
Kejap je kan...
Tahun ni memang tak beraya sangat pun.
Cuma minggu akhir raya baru-baru ni je, baru terhegeh-hegeh nak g beraya umah kengkawan.
Jadi la daripada tak pergi langsung.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jumaat, 22 Ogos


 .... beraya ke rumah budak mata bolat ni kat Sentul je.
Dekat je ngan rumah ako.
Dah lama ngidam nak jumpa dia, akhirnya tercapai juga hajat.

Ni anak kepada adik angkat kakak ako.
Budak sarawak ni .. mak bapak nya keje kat kay ell...


Apak eh kejam tau...
Suka sangat tempek gambar anak dia yang bambam ni.
Macam mana la aii tak tergoda nak jumpa dengan si bambam ni kan.
Tambah lagi bila apak eh tempek gambar macam kat atas tu dalam fb...
Aiyoo geram betul tengok an ...
Nasib la anak orang kan.. hahahha klu anak sendiri, konpom kena gomol-gomol :-D

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Sabtu, 23 Ogos


Lunch raya kat rumah ahkak tu.
Eh pembetulan, rumah adik kepada ahkak tu hehehe :p


Makanan adalah sangat superb sedap!!
Terima kasih makcik, masakan makcik memang lazat hingga menjilat ibu jari tangan. :-D


Burlpp.... oppsssss!!
Hahaha kenyang sudah...
Dah kenyang, moh la kita balik...


Alololo tomei nya dia tido atas riba aunty comel tu hhahaha.... 
Nak balik tetiba si kecik ni leh terlelap lak atas riba aii...
Auuw..... mesti sedap dan empuk tu kan hahaha..
Untung la klu aii ada anak... mesti anak2 aii tak nak tido atas tilam biasa ... :-D
Verangan je ok....!! :p
Alaaa takpe verangan itu seronok.

Lepas kita beraya rumah ahkak tadi, kita terus vrroomm vrromm ke Saujana Utama Sungat Buloh.
Makan-makan rumah my lovely cousin.
Thanks Aye ... Sorry tak sempat lak nak bergambar kat umah ko ye! hehe..

Then jenjalan gi makan kat besday party plak.
Memakan sesajo seharian ni tau.
Makin bambam laaaa uhukk uhukk... 


Malam nya plak kita beraya ke rumah chef Siti Delima.
Kalau gi umah chef konpom dah terbayang makanan sedap-sedap kan :p


Red velvet tu memang terbaek la kak CT ...
Sedapppp!!
Nak tapau juga aritu tapi budak bunian tu dah tapau dulu hahha 
#totopmolot

Masakan yang lelain tu konpom la sedap kan.
Tak yah ragu-ragu lagi.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ahad, 24 Ogos


Menjadi tetamu pertama yang tiba di lokasi makan-makan.


Perghhh..... lunch terus ni wei..
Sangat la sedap!
Terbau-bau petai nya weii..
Seminggu masuk jamban bau petai..
hahahahaha.......


Tengkiu tuan rumah sebab sudi menjamu kami melantak tengahari ahad tu.
Sangat sedap dan marbeles!!

psstt kak ct oo kak ct, rugi la melepas nak rasa kuih apam tu...the one n only je tu :p

Berakhir sudah raya tahun ni ...
Insyallah panjang umur, kita jumpa lagi di raya tahun depan ye..

Nota Jemari: pssttt orang johor, minggu ni bole 'beraya' juga tak? :p

3 comments:

Diella Bondarock said...

Gambar kita ber3 tu aku suka ... sbb aku tak nmpk lemak2 aku ! Bhahahahahahaa...

anakomak said...

wkakakakakk opkos la x nmapak.. dah ko bertenggek kat belakang si Iman :p

Jari Manis said...

jln2 penghujung syawal lah ni yek..