Followers

Thursday, August 14, 2014

Selamat Hari Raya U'ols

Musim raya...
Konpom banyak rumah terbuka...
Kalau kat opis, konpom ramai yang nak buat makan-makan.
Macam tu juga department ako.

Tak yah mukadimah panjang-panjang kan.


Hari kejadian, 12 Ogos 2014.
Antara mereka yang bertungkus lumus membuat persiapan.


Kali ni makanan sumer dari Kuzam Caterer.
Lot 8990 Jalan Nakhoda Kiri, Kampung Nakhoda Kiri,
68100 Batu Caves, Selangor Darul Ehsan.
Tel : 03 -61899348, 6189 8346
Fax : 03-61883804


For me, makanan sumer nya sedap-sedap belaka.
Tapi tu la sedap ni subjektif la ye.
Ikot anak tekak ako memang sedap la ;-)


Candy Buffet ..
Ntah apa konsep raya-raya ada candy buffet kan..
hahahaha layan kan je, atas permintaan yang berKUASA :-D



Persembahan dari bebudak intern yang sangat sporting .... 
Pasni jangan serik-serik tau u'ols :p


Pastu kita main teka-teka kuih tradisional.


Akhir sekali, 
"Selamat Hari Raya"
dari

Ako, retna
@
anakomak6.blogspot.com

Nota Jemari: pasni beraya ke mana plak kita?!

1 comment:

Kausar Amin said...

Bestnya!! Sedap tu satayyy hihi