Friday, October 12, 2018

RTM Menggamit Kenangan 2018

Terbaca kat sis lin punya FBpage pasal program "RTM Menggamit Kenangan" ni. 
Dan kebetulan ternampak kat IG sekolah ako, bebudak GS ada join aktiviti sukaneka sempena program tersebut. Yang seronok nya sebab SIGS jadi juara.


.:sumber : IG SIGSJB:.

Then belek-belek IG SIGS ada plak derang tengah buat latihan orkestra untuk konsert malam esok.

.:sumber : IG SIGSJB:.

---------------------------------------------------------------

Radio Klasik Menggamit Kenangan meraikan 20 tahun bersama para pendengar setia menerusi program Temasya Sehati@RTM dengan mengadakan “Konsert Mestika D’Klasik 2 Dekad” yang dibawa secara langsung dari RTM Johor Bahru bersama barisan artis terkenal tanah air seperti Datuk Seri Siti Nurhaliza, Ziana Zain, Rahim Maarof, Herman Tino, Mas Idayu, Dato Nash, Man Bai, Noraniza Idris, Raja Azura, Hael Husaini, Dato Jeffrydeen, Rahimah Rahim, Wany Hasrita, Junainah Mamin, Jay Jay, Ruhil Amani, Nona Ushera, Abon dan Radhi P. Ramlee .

Tarikh: 13 Oktober 2018 (Sabtu)
Masa: 8.30 Malam
Tempat: RTM - Auditorium Kompleks Penerangan dan Penyiaran Sultan Iskandar Johor .


Nota Jemari: Kepada orang-orang Johor dan yang berdekatan dengan nya, moh beramai² memeriahkannya.. sempat lagi tu ...

No comments:

Post a Comment

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.