Harum semerbak..

Balik mcm biasa..
Singgah Petronas bagi si putih 'makan' supaya bertenaga eosk ari..
Singgah pasar ramadhan mencari sesuatu untuk dimakan waktu berbuka..
Sampai agak lewat..
Masuk umah, hurmmm... harumm!
Oh baru teringat, ada baby ghope nyer!

Yeahh anak buah ako yg sowang dah balik...
Harus lah bau2an bedak baby satu rumah 2, 3 minggu nih.
Ako suker.. Tapi belum bani nak pegang baby.
NGERI!

hehehe... Lagipun baby asek menyusu jer..
Erkk.. kang ako pegang dier nak susu, camne??
Wakkaaka....

Bagi baby sesuaikan dulu kat tempat baru..
Asek minum susu tapi x moh tido..
Kadang2 terdengar tangisan baby.
Adusss harus biasa2 kan lah..

Nota Jemari: ngeri mimpi baby
Share:

6 comments:

  1. klu budak tu nak susu, akak bg jelah hahahahaha hep!! bg kat mak dia laa.. heheheheh

    esok org gi BNM jmpe kak tipah. nk kad raya ke? meh2 kite jmpe org bg by hand. tp mcmana nk bgtau akak?

    ReplyDelete
  2. Hep hep.. seb baek x ckp soh bg susu akak.. cessss!!!!

    Jgn lupa kad raya tau :p

    ReplyDelete
  3. bestnyer ade baby kat umah....
    bau baby wangi best kan....
    gewam jer....

    ReplyDelete
  4. hehheheh kdg2 best tp kdg2 cam lemas lak.. ehhhe :p

    ReplyDelete
  5. si putih leh kawan dgn gagak itam.. wa ka ka

    ReplyDelete
  6. gagak itam gangster tu.. x mohhhhh :p

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.