Followers

Thursday, November 20, 2008

Tag by MYA again!!

Kata nya tag ttg kejujuran.. erkk.. apa yek?!

#01; - Sesiapa yang kena tag, kena tulis 10 sesuatu berkenaan orang yang meng tag dia. Contohnya aku, ditag oleh Mya.

1. Honest ako cakap, ako suker tgk gaya mommy yaya nih. Cool, trendy, simple.. Senang cakap, Pandai bergaya la!!

2. Satu yg ako paling 'SUSPEK' kat mommy yaya ni, dia bleh telan apa saja yg dirasanya menarek dek tekak beliau. Pergh ako heran gak, leh tahan ye pewot si mommy yaya nih!!

3. Patot x ako cakap dia lembut?? erkk sebab dier suker kaler pink... erk bleh gitu??

4. Cermat & berhati2.. Sebab ako tengok & rasa melalui cara pemanduan beliau bersama Myavi.

5. Suker coti-coti .. bukan takat msia je, malah klu ber'uang', harus dier terjah sampai ke obersee.

6. Suker berxtvt.. erkk bersosial tu sama x ek? hehehe

7. Suker beli kasut!! Betul tak? eh betul betul.. erkk betul la kan?! *wink*

8. Ako kagum ngan mommy yaya nih.. Walaupun dah alone tapi masih lagi 'baik' ngan babah yaya. *tabik spring.. toin toin*

9. ehemm ehemm mommy yaya suker seseorang... siapa tu ek? Biar la mommy yaya saja yang tahu... *wink*

10. Di usia 'muda'.. erk muda lagi ker.. sudah memiliki rete sendiri.. rumah, kete & YAYA!

#02; - Orang yang kena tag kena tulis 10 perkara. sesuatu pasal diri mereka.

1. AKO suker kan MERAH.. tapi bukan terlalu fanatik *wink*
2. AKO seorang yang sukar menguruskan kerja lebih dari SATU
3. AKO suker CEKLAT tapi paham2 sendiri la yek..
4. AKO dalam proses mengecutkan badan yang mcm dah mengembang balik... *erkk*
5. AKO adalah peminat/pengumpul drama2 korea & jepun
6. AKO suker KRU ..
7. AKO bukan penggemar siput/kerang/hati/limpa/ dan yg sewaktu dengannya
8. AKO ada si 'putih' yang baru nak masuk 3 tahun umurnya.
9. AKO suker camping/hiking/travelling
10.AKO nak KAWEN... bleh x? muahhahaa...

#03; - At the end, you need to choose 10 people to be tagged and list their names.

1. nad
2. lin
3. moralle
4. angah
5. intan
6. sodep
7. carneyz
8. ween
9. riani
10.aza

Citer ngan JUJUR eh... *wink*
nak kondem ker.. nak puji ker..
sila sila... tarak hal.. nama pun tag KEJUJURAN

#04; - No tags back!

Ok Noted!

Nota Jemari: SETEL!

3 comments:

Abang Long said...

Hmmm ... suka baca novel tak ?

Masy said...

heheh sibbaik takde nama sy.. hehe

Am said...

Yes, nama Am tak ada..selamat......