Followers

Sunday, December 14, 2008

Guest Book CEERA

Baca kat sini k...
Si ceera siap wat guest book tuk para blogger meninggalkan kata2 ucapan selamat untuk dia n ciput. Suker tengok warna merah itu. Teruja sungguh mata ako nak belek mende alah tu dengan lebih dekat.

So, guestbook dah depan mata, tunggu apalagi. Kasi conteng2 sket la dalam itu buku.

Ucapan musti la "Selamat Pengantin Baru".
Takkan ako nak tulih "samat berhoneymoon malam ini"..
wakakakka ada yang buang tebiat gak tu nanti..

Lepas conteng2, kata nya akan dapat hadiah.
Taadaaa... bunga sabun. Comei jer...
So, selesai sudah misi khas tuk ceera n ciput.
Laaayannn kan ajer..
*wink*

Nota Jemari: nakkk kawennn gakkk!! *gurlp*

6 comments:

moralle said...

lupa nak suruh ako taruk nama akak pulak lah....hehe...eh awak pun nak tawin ker, cari datuk dulu k............

AKO said...

wakakakka ok sis, dalam proses pencarian datuk nih.. wkakaka :-D

SiS-lin said...

best nye kan..ee kirim salam bt lin x tuh ret...

AKO said...

LIN,
Dont worry.. ret dah sampaikan salam lin n sis moralle kat ceera ;)

an.wardrobe said...

chantek nya baju dier ;)

AKO said...

Baju kita ker? :p
Cantek ek... kita pun suker.. ;-)