Thursday, December 4, 2008

Ini ada beberapa menu bekfes ako pagi tadi..

Ada bihun goreng.. nasi lemak pun sama

Kuih pebret ako pun ada juga

Tapi ako just makan sandwich ajer..
Ye ye ako sedar, ako tidak boleh makan terlalu banyak skrg ini..

Ini pulak air SOLIVITE.
Mmg pebret ako.
Tambah plak skrg kat opis dah ada jual air ini.
Dari 5 botol, erkk skrg tgl 2 ajer..
Ye ako bole ngabihkan 5 sekali dalam beberapa minit saja.

Erkk.. iskk.. sungguh tidak elok utk kesihatan.

Nota Jemari: jaga la kesihatan selagi terdaya

9 comments:

  1. ted sll minum vitagen je, takut nak minum solivite.sedap x?hehe

    ReplyDelete
  2. sedap vitagen dia masam sket solivite dia manis.. masam kurang ;)

    ReplyDelete
  3. Hi sis! Thanks for dropping by my blog. Nice blog u have here.

    Lapar ni tengok gambar breakfast you. I makan roti aje tadi.

    ReplyDelete
  4. Wah..
    nampak sedap2 jer..hehe
    emm, tumpang lalu and komen yer..

    Adios,
    Kerja Sambilan

    ReplyDelete
  5. mula2 fikir makankedarah ke si ako nie..heavynya menu, last2 mkn sandwch aje...

    ha ya... manyk rugi lor...

    ReplyDelete
  6. Masy,
    hehehe makan sumer sedap dik oiii :p

    Blushwax,
    Hhehehehe dat was yesterday punya la sis hehehe..

    Admin,
    Sila sila..

    Kulna,
    heheheh tau xpe.. :p

    ReplyDelete

KOMEN? Sila Sila... Kalau nak ngutuk, AKO halau. Kalau komen yang membina, AKO terima.