,
Ini ada beberapa menu bekfes ako pagi tadi..

Ada bihun goreng.. nasi lemak pun sama

Kuih pebret ako pun ada juga

Tapi ako just makan sandwich ajer..
Ye ye ako sedar, ako tidak boleh makan terlalu banyak skrg ini..

Ini pulak air SOLIVITE.
Mmg pebret ako.
Tambah plak skrg kat opis dah ada jual air ini.
Dari 5 botol, erkk skrg tgl 2 ajer..
Ye ako bole ngabihkan 5 sekali dalam beberapa minit saja.

Erkk.. iskk.. sungguh tidak elok utk kesihatan.

Nota Jemari: jaga la kesihatan selagi terdaya

Share:

9 comments:

  1. ted sll minum vitagen je, takut nak minum solivite.sedap x?hehe

    ReplyDelete
  2. sedap vitagen dia masam sket solivite dia manis.. masam kurang ;)

    ReplyDelete
  3. Hi sis! Thanks for dropping by my blog. Nice blog u have here.

    Lapar ni tengok gambar breakfast you. I makan roti aje tadi.

    ReplyDelete
  4. Wah..
    nampak sedap2 jer..hehe
    emm, tumpang lalu and komen yer..

    Adios,
    Kerja Sambilan

    ReplyDelete
  5. mula2 fikir makankedarah ke si ako nie..heavynya menu, last2 mkn sandwch aje...

    ha ya... manyk rugi lor...

    ReplyDelete
  6. Masy,
    hehehe makan sumer sedap dik oiii :p

    Blushwax,
    Hhehehehe dat was yesterday punya la sis hehehe..

    Admin,
    Sila sila..

    Kulna,
    heheheh tau xpe.. :p

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.