,

Kad Jemputan lagi!

"Wei, ko x tgk surat ko ker?"

"Erkk ada ker? Tadi ako check x nampak pun"

"Tu ha atas meja."

Zassssss ako ke tempat yg dimaksudkan.
Ermm ada 2 pucuk surat atas nama ako.
Sepucuk dari Insuran AIG & sepucuk lagi adalah berupa kad.
Ermm konpom kad kawen!

Dengan rakus nya ako membuka sampul surat itu.
Yeah konpom kad kawen lagi!
Tapi lain dari yg lain
Oh sungguh ada kelainan di itu.

Bulat??!!!
Wah, pestime dapat kad kawen berbentuk bulat.
Slalu nya yg ako pernah dapat hanya lah berbentuk empat segi tepat or empat segi sama sahaja. Sungguh ako tertarek kat kad itu.

Ako juga suka kat font yg dia guna kat atas kad itu.
Sungguh ke'muda-mudi'an .
Yeah ako dapat rasakan pemilik kad tersebut berjiwa kemudaan.

"Sue, thanks wak! Akak dah dapat kad awak. Sungguh da kreatif"

Ako ingat la kan, sok klu ako kawen la kan, ako nak buat kad segitiga plak. Or kad hexagon or berliku2.. muhahahaha agak2 org kedai buat kad nak terima x idea ako nih??

Wah berangan aje laa..!!

Nota Jemari: harus dipikirkan dari skrg...
Share:

9 comments:

  1. wah bulat?? ok dr skrg ret kena fikir kn tu kad jemputan ape lak time ret nnti,bulat ke,lonjong ke,segi tiga ke,segi empat ke....atau surat gulung je la...

    ReplyDelete
  2. surat gulung kawan ret dah pernah buat hehehe... ;)

    ingat nak bagi kapal torobang kertas aje la muhahahahaa

    ReplyDelete
  3. kreatif btol. maklumlah, orang tepeng. hiks. :p

    dekat ngan kampung erni kak. boleh la singgah. tapi, erni pun kat kl. :p

    ReplyDelete
  4. wah..
    kretip sungguh kad jemputan tu..
    tq kak..aie dh telan ubat dh..

    ReplyDelete
  5. erni,
    hehehhe tu la kat tepeng tapi akak x dpt pegi kot..

    aie,
    ok gud gud ;)

    ReplyDelete
  6. wah~! kad bulat~ haaaa kak ret kena buat bentuk lain dari yg lain ar kalu nk ngancam lgk.. hikhikhik...

    ReplyDelete
  7. tu la igt nak wat bentuk bulan, ok tak? ehehehe

    ReplyDelete
  8. Good blog! You have described in a nice way.
    Thanks for sharing this information.
    kadkahwinonlinemalaysia

    ReplyDelete
  9. Good blog! You have described in a nice way.
    Thanks for sharing this information.
    kadkahwinonlinemalaysia

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.