Followers

Wednesday, December 3, 2008

Kad Jemputan lagi!

"Wei, ko x tgk surat ko ker?"

"Erkk ada ker? Tadi ako check x nampak pun"

"Tu ha atas meja."

Zassssss ako ke tempat yg dimaksudkan.
Ermm ada 2 pucuk surat atas nama ako.
Sepucuk dari Insuran AIG & sepucuk lagi adalah berupa kad.
Ermm konpom kad kawen!

Dengan rakus nya ako membuka sampul surat itu.
Yeah konpom kad kawen lagi!
Tapi lain dari yg lain
Oh sungguh ada kelainan di itu.

Bulat??!!!
Wah, pestime dapat kad kawen berbentuk bulat.
Slalu nya yg ako pernah dapat hanya lah berbentuk empat segi tepat or empat segi sama sahaja. Sungguh ako tertarek kat kad itu.

Ako juga suka kat font yg dia guna kat atas kad itu.
Sungguh ke'muda-mudi'an .
Yeah ako dapat rasakan pemilik kad tersebut berjiwa kemudaan.

"Sue, thanks wak! Akak dah dapat kad awak. Sungguh da kreatif"

Ako ingat la kan, sok klu ako kawen la kan, ako nak buat kad segitiga plak. Or kad hexagon or berliku2.. muhahahaha agak2 org kedai buat kad nak terima x idea ako nih??

Wah berangan aje laa..!!

Nota Jemari: harus dipikirkan dari skrg...

7 comments:

SiS-lin said...

wah bulat?? ok dr skrg ret kena fikir kn tu kad jemputan ape lak time ret nnti,bulat ke,lonjong ke,segi tiga ke,segi empat ke....atau surat gulung je la...

AKO said...

surat gulung kawan ret dah pernah buat hehehe... ;)

ingat nak bagi kapal torobang kertas aje la muhahahahaa

cepotet said...

kreatif btol. maklumlah, orang tepeng. hiks. :p

dekat ngan kampung erni kak. boleh la singgah. tapi, erni pun kat kl. :p

AiE bAhRi said...

wah..
kretip sungguh kad jemputan tu..
tq kak..aie dh telan ubat dh..

AKO said...

erni,
hehehhe tu la kat tepeng tapi akak x dpt pegi kot..

aie,
ok gud gud ;)

wAheedA said...

wah~! kad bulat~ haaaa kak ret kena buat bentuk lain dari yg lain ar kalu nk ngancam lgk.. hikhikhik...

AKO said...

tu la igt nak wat bentuk bulan, ok tak? ehehehe