, ,

Treasure Hunt 2008 - Part 1

Last minit, pagi Jumaat, si dilla mesej ako tanya mau join kah Treasure Hunt (TH) untuk kali ini?! Ako pun cakap OK ajer! Maka last minit ako menjoinkan diri dalam ini group. TH kali ni hanya sekitar klang valley sahaja.

Ako bersama team group.
Joko, AKO, Dilla & Duan

Memasing ngah layan penat.
Kepala ako sudah start saket masa tu.

Sementara kami layan perasaan kat belakang, derang kat depan dok sibuk cari jalan..hehehhe sekali sekala ako jadi penumpang, so harus la amek kesempatan bersenang lenang..

Walau penat masih terasa, pose tetap pose!

Ok masa ni kitrg dah kat PENAMAT.
Ada satu tempat anak2 yatim bagi kaum INDIA kat area Kg Laksamana, Selayang.
Harus la barang2 harta karun yg di'cari' didermakan ke situ.
Hurmm... pasarah!

Setel!
Kasi isi pewot dulu.
Singgah lunch kat McD Sri Gombak.
Masa ni ujan sudah turun dengan lebat nya.

Kami sumer keBASAHan.
burlppp....

Nota Jemari: penat, pening, nak muntah... uwekk...
Share:

No comments:

Post a Comment

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.